środa, 10 lutego 2016

Zapomniany proszek

Karobowe tosty francuskie z chałwą, pomarańczą i bananem

Jakiś czas temu ku mojemu ucieszeniu dostałam paczuszkę ciemnego proszku. Wykorzystałam go od razu i schowałam do szafki. Przeglądając jej zawartość parę miesięcy później, natknęłam się na tą właśnie zapomnianą paczuszkę. 
Całkiem zapomniałam, że jestem posiadaczką karobu. Zawsze podziwiałam u was te wszystkie karobowe cuda i na myśl mi nie przyszło, że przecież ja też mogłabym spróbować. 
Na szczęście wydobyłam go w odpowiednim momencie, długo przed upływem terminu ważności, więc odetchnęłam z ulgą i zaczęłam karobowe szaleństwo.
Na dobry początek tosty francuskie. Jakoś nigdy nie potrafię wyrzucić ani jednej kromki chleba. Zawsze przychodzą mi z pomocą tosty francuskie.
Tym razem w słodkiej odsłonie, ale na wytrawnie podane z domowym keczupem również smakują genialnie!


*** 
Dzisiaj bardzo ładnie poproszę o wasze kciuki! Dzień ostateczny, to dzisiaj okaże się czy to na co pracowałam wspólnie z moją klasą się opłacało. Godziny spędzone w szkole, stres i nerwy towarzyszące wydarzeniu... Mam nadzieję, że będę to dobrze wspominać za paręnaście lat.

PS. Rezygnuję z numeracji śniadań. Jestem dumna z przekroczonej pięćsetki, ale chyba czas przyszedł na małe zmiany.

7 komentarzy:

  1. Haha, u mnie to raczej nie karob, a zapomniane tosty francuskie, nie jadłam ich chyba od pół roku :D aa i widziałam Cię na ASÓ i żałowałam, że nas potem wywalili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, u mnie to raczej nie karob, a zapomniane tosty francuskie, nie jadłam ich chyba od pół roku :D aa i widziałam Cię na ASÓ i żałowałam, że nas potem wywalili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też bardziej doceniam karob i muszę go wypróbować w takiej wersji, tym bardziej, że nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam tosty francuskie ;)
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że wszystko poszło jak najlepiej! :*
    jeśli chodzi o karob to zdecydowanie wolniej schodzi niż kakao, zawsze czeka w szafce na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa już długo za mną chodzą takie tosty, ale zwykle nie mam odpowiedniego pieczywa haha

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko poszło po Twojej myśli. A nawet jestem tego pewna! :)

    OdpowiedzUsuń