środa, 30 grudnia 2015

Czy znalazłam przepis na szczęście w 2015 roku?

Nieubłaganie zbliża się ostatni dzień roku. Co się z tym wiąże, przychodzą nam do głowy różne podsumowania, rozliczenia, ale także i postanowienia na przyszły rok. 
W tym roku zmieniłam nazwę bloga. Od tego roku tak naprawdę szukałam mojego przepisu na szczęście. Myślę, że właśnie końcówka grudnia jest odpowiednim momentem na rozliczenie się z wami i właśnie z nim - moim małym miejscem.

Na blogu miały się pojawiać inne posty poza śniadaniami. Jak się z tego wywiązałam? Według mnie średnio. Obiecywałam dużo zdjęć z każdego miesiąca, więcej postów z cyklu "lifestyle", recenzje i więcej przepisów. Z tego nie jestem zbyt zadowolona, choć muszę przyznać, że pojawiały się inne przepisy i recenzje. 
W 2016 roku mam nadzieję uda mi się to nadrobić i dodawać coś więcej niż kolejną owsiankę.

W tym roku jednak dowiedziałam się bardzo ważnej rzeczy. Czymże jest szczęście bez przyjaźni, kontaktu z bliskimi i poznawania nowych ludzi?
Ten rok właśnie obfitował w wyjątkowe spotkania, nowe kontakty i odnowienie starych przyjaźni. Dostrzegłam w końcu, że największe szczęście jest Ci w stanie dać druga osoba. Jej słowa, obecność czy uśmiech mogą zdziałać naprawdę cuda. A co się z tego rodzi z czasem? Miłość.
Nie mogę powiedzieć, że znalazłam w tym roku swoją drugą połówkę, ale wydaje mi się, że w końcu otworzyłam się na miłość. I tu nie chodzi tutaj tylko o miłość pomiędzy kobietą a mężczyzną, ale i również przyjaźń, miłość do bliźniego i rodziny.

"Being honest may not get you many friends but it'll get you the right ones"
~John Lennon



Czymże by było szczęście moje w tym roku gdyby nie dobre jedzenie?
W tym roku przeszłam naprawdę dużą metamorfozę jeśli chodzi o jedzenie. Niczego się już nie boję, zrobiło się mnie więcej, a moje umiejętności w kuchni stały się lepsze. Mimo to, pragnę się rozwinąć bardziej. Podjąć kolejne wyzwania i kolejne ryzyko. Znów próbować nowych rzeczy i eksperymentować. To właśnie przynosi mi szczęście.

grafika 2016, new year, and 2015

Dziękuję wam za ten rok. Za to, że czytacie, komentujecie i inspirujecie się. Mam nadzieję, że w Nowym Roku również blog nie straci na oglądalności.
A wam wszystkich życzę wszystkiego dobrego na Nowy rok! Duże uśmiechu, spełnienia marzeń, dobrych nowych wyborów, wytrwałości w dążeniu własnych celów i wszystkiego o czym jeszcze marzycie!

grafika 2015, happy, and happy new year




14 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że nowy rok przyniesie Ci dużo energii na zrealizowanie własnych postanowień i celów, że spotkasz jeszcze więcej cudownych ludzi i, że za rok, w grudniu 2016 roku, będziesz mogła powiedzieć "To był najlepszy rok w moim życiu!" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsumowując : ludzie są najważniejsi :) Wszystkiego dobrego NAM w tym nowym, niewiadomym roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że przez ten rok byłaś z nami :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzenie bloga na wielu płaszczyznach nie jest wcale łatwe i w tym się o tym przekonałaś...To jednak wysiłek dodawać posty o różnej tematyce. Jednak i tak sądzę, że bardzo dobrze idzie Ci prowadzenie bloga :) Jestem ciekawa co szykujesz na następny rok i oczywiście życzę wszystkiego najlepszego ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego kochana na Nowy Rok! takie pozytywne podsumowania to ja lubię, tyle dobrego się wydarzyło i … my się poznałyśmy :* duuuużo szczęścia, zdrowia, radości i... pyszności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka w nowym roku! :* I my też dziękujemy że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby następny rok przyniósł ze sobą jeszcze więcej pięknych chwil, nowych doświadczeń, moc dobrych uczuć i wspaniałych przyjaźni :) wszystkiego dobrego! :* nie bój się dalej walczyć, odkrywać siebie i świat, w końcu nasze życie zależy tylko od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam za ciebie kciuki w przyszłym roku, żebyś realizowała swoje postanowienia związane z blogiem i nie tylko.. żebyś jeszcze więcej eksperymentowała w kuchni:3 No i przede wszystkim- zdobywała przyjaciół :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, Sylwia. Kolejne świetne i mądre podsumowania. Jestem z Ciebie dumna i cieszę się, że odnalazłaś szczęście. Rozwijaj się i spełniaj marzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podsumowanie, życzę dużo pomyślności w Nowym Roku, także związanych z blogiem. Zaobserwowałam i na pewno będę wpadać do Ciebie :)

    smacznyrezultat.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że jeśli otworzyłaś się na ludzi i miłość, to osiągnęłaś coś o wiele ważniejszego niż dodawanie postów o różnej tematyce. ;)
    Szczęścia w Nowym Roku! ;*

    OdpowiedzUsuń