czwartek, 24 grudnia 2015

496. Magia świąt.

Kakaowo-pierniczkowa owsianka na soku z pomarańczy i wodzie daktylowej z pomarańczą i bananem podana z kremem pierniczkowym i orzechami włoskimi

Ta owsianka jest kwintesencją moich świąt, ponieważ wykorzystałam w niej wszystkie resztki, które zostały mi po wczorajszych przygotowaniach. Trochę soku z pomarańczy, woda spod moczenia daktyli do karmelu, kakao wymieszane z przyprawą piernikową do posypania sernika, połówka banana. Zostawiona na noc nabrała cudownych aromatów, a ugotowana rano nabrała cudownej gęstej konsystencji takiej jak lubię najbardziej.To było prawdziwe świąteczne śniadanie, przynajmniej jeśli chodzi o smaki. 


Święta jak zwykle spędzam poza domem. Za chwilę wsiadam w samochód i jadę do babci na wieś. Tam jest naprawdę fajny klimat, o ile jest śnieg. A nawet właśnie w górach go nie ma. Mam nadzieję, że to nie przeszkodzi w świętowaniu i cieszeniu się świąteczną atmosferą. 
W tym roku będzie inaczej niż zwykle. Więcej osób, więcej ruchu, no i ludzie już nie tacy sami jak w zeszłym roku. Każdy z nas przeszedł w wielką metamorfozę. Dlatego w moich sercu jest nuta niepewności jak to będzie czy wszystko wyjdzie.
Na razie nie ma co się przejmować. Dopakowuję moje wypieki i przygotowane potrawy i wyruszam.

A wam wszystkim kochani życzę wszystkiego dobrego! Przede wszystkim dużo spokoju, ciepła, radości, miłości, dobrego jedzenia które odłoży się we właściwych miejscach, śmiechu i mile spędzonego czasu! 
Wesołych Świąt!

7 komentarzy:

  1. Idealna owsianka na ten magiczny dzień :)
    Ja Tobie również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że trochę odpoczniesz u babci, nie przejmuj się żadnymi problemami, szkołą, niczym :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wesołych i radosnych Świąt. Owsianka mega świąteczna!

    http://platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka wspaniała, wesołych świąt również życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież atmosfera nie zależy tylko od śniegu! I mam nadzieję, że o tym się już właśnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudowności! Święta w miseczce *.*

    OdpowiedzUsuń