wtorek, 15 grudnia 2015

495. Małe przyjemności.

Fasolowe trufle kakao-banan-daktyle obtoczone w mące orzechowej

Patrząc na siebie parę lat wcześniej nigdy nie sądziłam, że będę zajadała się truflami na śniadanie! I to jeszcze z fasoli! Cieszę się jednak, że moje żywienie uległo takiej zmianie, bo mogę poznawać takie cudowne smaki i śmiać się z siebie, że zjadam trufle na śniadanie.
Po za tym są takie dni w życiu kobiety, że po prostu wszystko jej mówi, że potrzebuje trochę słodkości. Nie ważne o jakiej porze dnia czy nocy!
Długo jednak zabierałam się za śniadaniowe trufle i od tej pory zdecydowanie częściej będą gościć na moim talerzu!

Przepis na fasolowe trufle banan-kakao-daktyle:

140 g ugotowanej fasoli
1/2 dużego banana
4-5 daktyli + wrzątek
1 kopiata łyżka kakao
szczypta soli

mąka orzechowa/kokosowa/kakao do obtoczenia

Daktyle zalać wrzątkiem i odstawić do namoknięcia. Wszystkie składniki zmiksować. Zwilżonymi dłońmi formować trufle i obtaczać w posypce. Schłodzić w lodówce przez noc. 
Smacznego!


***
  Mój organizm mnie zadziwia. Tyle jeszcze przede mną do odkrycia, do przyzwyczajenia i zwalczenia. Każdy moment jest dobry by zaczynać od nowa. O wiele lepiej to zrobić od razu, a nie odkładać do poniedziałku, przyszłego miesiąca czy nowego roku. Liczy się tu i teraz. Od teraz bądźmy nowymi lepszymi ludźmi.

16 komentarzy:

  1. Fasolowe są chyba jednymi z tych najlepszych <3
    Święta prawda, nie od jutra, od dzisiaj, a najlepiej od zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie dni w życiu kobiety? Hmmm <3 Ciesze się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wrócił Ci naturalny okres? czy wywołany tabletkami? Proszę odpowiedz bo mam ten sam problem :( z góry dziękuję 😊

      Usuń
  3. Nie wiem, czy dobrze interpretuje Twój post... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle chcę spróbować tych fasolowych cudeniek, ale jakoś brak mi odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aa, trufle na śniadanie, klasyka :D Też dziś miałam, ale nieco inne... A resztę poopowiadasz mi w piątek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadaniowe kule szczęścia :) wiele jeszcze przed Tobą, korzystaj z życia jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiały smakować cudownie, uwielbiam wszystkie składniki z jakich się składają, więc wyobrażam sobie jak musiało smakować takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiały smakować cudownie, uwielbiam wszystkie składniki z jakich się składają, więc wyobrażam sobie jak musiało smakować takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Porwałabym Ci jedną.....no dobra dwie, ewentualnie wszystkie :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio moje trufle skończyły w koszu haha Muszę zrobić jeszcze jedno podejście! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Aż mi ślinka cieknie :)
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń