środa, 30 września 2015

462. Naturalna słodycz.

Kakaowe batoniki bakaliowe z orzechami nerkowca i daktylami podane z jogurtem naturalnym z malinami

Chwała temu kto kiedyś wpadł na pomysł przygotowania śniadania wieczór wcześniej. Oszczędność czasu, kilka minut snu dłużej, krótki czas przygotowania to teraz jest tym co najważniejsze. Patrząc wstecz, śmiać mi się chce z moich narzekań na brak czasu i zmęczenia. Teraz to dopiero się zaczyna... Za rok pewnie też będę się z siebie śmiała, patrząc znów rok wstecz. Dlatego teraz spinam tylnią część ciała i działam.

Nie sądziłam, że coś tak dobre i słodkiego może wyjść z samych bakalii i orzechów! Kto nie wierzy, niech szybko bierze się za robienie tych batoników!

Wrzesień żegnam ostatnimi malinami z babcinej działki.


Jeśli chcecie, wieczorem dodam przepis.

9 komentarzy:

  1. Piątka za dzień wcześniejsze śniadanie. A co do zmęczenia, to wiele zależy od podejścia. Z autopsji wiem, że samo myślenie o tym, ile jesy do zrobienia potrafi przytłoczyć, zdołować i zmęczyć. Warto pogodzić się z tym, że robisz mniej rzeczy, a porządnie, zamiast ciągnąć kilka srok za ogon i przepłacać zdrowiem, bo tak długo nie da się wytrzymać ;) to co, moja wczorajszagranola za batonika? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio robiłam właśnie takie batoniki z samych daktyli i orzechów, Boże jak to genialnie smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. orzechy nerkowca i daktyle- nic więcej do szczęścia mi nie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam batoniki tego typu, rewelacja, pewnie, że chcemy przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To surowe batony? Wyglądają bardzo zachęcająco i składniki też świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Surowe?Bez pieczenia?Ciekawie wyglądają a jak bez pieczenia to wyglądają jeszcze lepiej haha!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jak Ci dobrze z tymi malinkami ;p chyba nie masz wyboru musisz dodać przepis, bo ja też zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis, proszę o przepis!!! <3
    Ja rzadko ma czaas, aby zrobić coś wieczorem....

    OdpowiedzUsuń