poniedziałek, 28 września 2015

461. Zmiana świateł.

Dyniowy pudding z kaszy manny z miodem, przyprawami korzennymi, tahini i malinami

Wczoraj piękna słoneczna pogoda, późniejsza godzina. Dzisiaj wczesna godzina i dopiero wstający dzień. Przynajmniej czuję, że weekend się skończył. Zaczyna się kolejny tydzień, a ja gubię się w dniach. Dzień za dniem mija tak szybko, że gdyby nie kalendarz wiszący nad biurkiem, musiałabym się dobrze zastanowić aby stwierdzić jaki dziś dzień.
Na szybkie dni, szybkie śniadanie. W końcu przypomniałam sobie smak puddingu, który baaaardzo rzadko się tu pojawia, a szkoda.

13 komentarzy:

  1. udanego dnia! dobrze go zaczęłaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pudding z manny gości wyjątkowo rzadko, ale dzięki temu nie jest takim zupełnie zwyczajnym śniadaniem. A dyniowego jeszcze nie robiłam :> widzimy się... dziś? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. będę musiała zrobić takie pyszności

    OdpowiedzUsuń
  4. łooooo takim śniadaniem na pewno bym nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny pudding na udany dzien :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oo dyniowego jescze nie robiłam hmm :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze sto lat takiego nie jadłam :P Dużo energii i słońca na nowy tydzień :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, fakt, dobry, ale tak jakoś rzadko się pojawia u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. patrząc na ten pudding dochodzę do wniosku, że również zdecydowanie za rzadko sięgam po taką formę lodówkowych śniadań.. prezentuje się wspaniale(:
    miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też teraz coraz częściej będą jednak śniadania na szybko, taki czas, że pragnie się prostoty i komfortu przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piąteczka za sniadanie, u mnie była dziś dyniowa manna, tyle, że na ciepło. Idealnie smakowało, jak Twoje z pewnością <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie puddingi bardzo rzadko jadam... Ale może zrobię na tygodniu, myśląc o perspektywie wstania później... o 5 minut :D
    Miłego tygodbia mimo wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dawno puddingu nie robiłam, muszę przypomnieć sobie jego smak :)

    OdpowiedzUsuń