niedziela, 27 września 2015

460. Zapieczony promyk słońca.

Zapieczone kokosowo*-bananowe płatki ryżowe z migdałami i brzoskwinią
*płatki gotowane na mleku kokosowym/ dodana łyżeczka mąki kokosowej

Od dawna już mi się marzyło ciepłe piekarnikowe śniadanie. Samotny wolny poranek to idealna okazja by w końcu je spełnić. Słoneczna pogoda za oknem skusiła mnie na równie słoneczne podanie. Brzoskwinie zawsze mi się kojarzyły z ciepłymi promieniami i końcówką lata. Co z tego, że mamy już jesień. Na szczęście na sklepowych półkach można jeszcze zdobyć polskie letnie owoce. Chcę z nich korzystać jak najdłużej.


Są takie dni, kiedy potrzebujemy spędzić czas samemu ze sobą. W ciszy, w towarzystwie dobrej książki, koca i herbaty. Niestety mi będzie towarzyszyć tylko cisza, ewentualnie herbata. Chwila zastanowienia. Nie za dużo na siebie biorę? Ale potem przychodzi myśl, że jeśli chcę coś osiągnąć to nie mogę się poddać. Nie teraz. Mam siły by walczyć.

15 komentarzy:

  1. lubię takie powolne poranki, tylko dla mnie, z kawą, pysznym śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystaj z owocków ile się da!Bo w końcu do lata prawie cały rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płatki ryżowe są u mnie na śniadanie bardzo często, bo moje Dzieci je uwielbiają, ja zresztą też :) Muszę koniecznie spróbować Twojej zapiekanej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piona za to śniadanie, dziś też swoje wyciągnęłam z piekarnika, pysznie i komfortowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie pożałowałam, że nie jadłam dziś na śniadanie jakiegos ciepłego wypieku, wygląda genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, jak by mi się teraz przydał taki ciepły wypiek, wygląda niesamowicie! I brzoskwinia z kokosem - kocham to <3 A czemu nie będzie Ci towarzyszył koc i dobra książka? P.S. jutro w szkole sprawdzam czy obcięłaś paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno nie jadłam płatków ryzowych! Muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ci wysyłam mnóstwo siły do tej walki!
    I życzę miłej chwili tylko dla siebie, zwłaszcza z takimi pysznościami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najważniejsze jest to, że masz siłę do walki i nie poddajesz się. Muszę brać z Ciebie przykład :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to wszystko pysznie wygląda <3
    I ogromny plus za kokos hah :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że czujesz, że masz siły do walki mam nadzieję o swoje marzenia i cele, cieszę się, bo ja sama chciałabym móc tak powiedzieć o sobie, ale niestety...nie dziś. piękne pierwsze zdjęcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, takie z piekarnika mi się marzy! Ale jakoś ciągle nie mam kiedy ;) Dobrze, że chcesz walczyć! Wierzę w Ciebie mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się światło na zdjęciach(poza samym śniadankiem) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tez się marzy takie rozgrzewające sniadanie i to w najlepszych smakach <3

    OdpowiedzUsuń