czwartek, 17 września 2015

452. Miłość do słoików.

Czekoladowy* pudding chia z musem z gruszki, migdałami i suszoną morwą białą
* na czekoladowym mleku owsianym

Na ostatni upalny dzień w roku serwuję sobie śniadanie z lodówki. Co prawda o tej 6 rano nie jest upalnie, ale na pewno cieplej niż za niedługo będzie. Nadchodzi pora, której nie lubię. Kocham lato i dzisiaj będę chciała nacieszyć się słońcem i ciepłem. Nie wiem jeszcze jak to zrobię, bo jutro jak zwykle szykuje się ciężki dzień, więc trzeba przysiąść nad książkami. No cóż, ale sprawdzian można poprawić, a pogody niestety nie.



Dziękuję wszystkim za słowa wsparcia. Niektóre wywołały uśmiech, a niektóre dały dużo do myślenia i wstrząsnęły mną porządnie. 
Szykują się zmiany.

12 komentarzy:

  1. morwa biała suszona zawsze dodaje tej słodyczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Upalnie?Ja chodzę w kurtce bo zamarzam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada , gruszka i migdały ? Rozpłynęłam się przez ekranem laptopa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie słioczkowe najlepsze, a smaki rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystko co w słoikach ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej "Ósemkę", książki i wyjdź z domu, nauka Ci nie ucieknie, a znając naszą szkołę, to i tak sprawdziany będą przełożone, albo nauczyciele zapomną o pytaniu. Korzystaj, ja od rana wygrzewam się na tarasie, zamiast lecieć na lekcje :P Jak będziesz miała za dużo czasu, napisz co u Ciebie - chociaż mijamy się na co dzień, muszę Ci przyznać, że się martwię :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam wczoraj bardzo podobne słoiczkowe śniadanie, jednak musiałam je podgrzać bo u mnie padał deszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podzielam miłość do słoiczków!

    OdpowiedzUsuń
  9. mądre słowa! Sprawdzian zawsze można poprawić! :)
    u mnie dzisiaj było tak ciepło :O dosłownie jak w lato :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudowne :D To czekoladowe mleko owsiane będące bazą puddingu chia musiało sprawdzić się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W słoiczku smakuje najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętaj, że cały czas tu jestem da Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń