środa, 16 września 2015

451. Na spadek formy.

Czekoladowa* orkiszanka z tartą cukinią i gruszką podana w słoiczku po maśle orzechowym
*na czekoladowym mleku owsianym


O wczesnej porze, przed kolejnym badaniem wyników, gotuję płatki. I to nie byle jakie. Czekoladowe, z dodatkiem cukinii. Śniadanie ma za zadanie rozgrzać, pobudzić i pocieszyć. Idealnie spełniło wszystkie kryteria.



Chwilowy spadek formy. Wiele niedomówień, zawahań, zwątpień. Nie chcę dłużej trwać w tym zawieszeniu. Muszę od tego wszystkiego się odciąć. Postawić grubą i wyraźną krechę. Zacząć po raz kolejny, nie wiadomo który, ale na pewno nie cofać się.
Dziękuję wam za wszystko. Za te większe i mniejsze słowa. Wszystko biorę sobie głęboko do serca. Dlatego zawsze są ze mną.

23 komentarze:

  1. Walcz a będzie wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszego śniadania na spadek formy nie mogłaś sobie zafundować. Gorący czeko-ulepek z pewnością doda sił :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam obawy, czy zobaczę tutaj dziś posta. Odświeżam, odświeżam i... jest! :) i już Ty wiesz, jaka jestem dumna, brawo! I wiesz... łap mnie na przerwie, możesz mnie nawet gonić po korytarzu... ja zawsze gotowa czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, nie pogardziłabym takim słoiczkieem....
    życzę żebyś dała radę z tym wszystkim. Dasz na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczkowe śniadania zawsze pocieszą :)
    ważne, to się nie poddawać i nie załamywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cukinię w daniach śniadaniowych :)
    Mam nadzieję, że wszystko Ci się ułoży...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjadanie takich pyszności ze słoiczka zawsze jest przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje, nie wolno się cofać, jesteś silna, walcz i idz do przodu, życzę Ci tego z całego serca :*
    a śniadanko - słoiczkowe pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie naturalne kopy energii zawsze pobudzają do pracy ^^
    I kochana nie poddawaj się, idź do przodu. Ja wierzę mocno w ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście, słoiczkowe śniadania przodują! ;)
    a spadki się zdarzają, grunt to dojść do stosownych wniosków i wrócić do formy.

    OdpowiedzUsuń
  12. biorąc pod uwagę w czym została podana i czekoladowość- szczególnie ostatnie kryterium spełnia w 100% ;)
    to co pisałam dziś już u Agi- Sylwia, nie kombinuj. wiesz, że to nie jest droga, że tam nic nie ma i to tylko pułapka pod ładną przykrywką. osiągniesz cel i zobaczysz ile straciłaś- nie warto. szkoda życia i nas samych- uwierz, że za fajna z Ciebie dziewczyna, żebyś wartościowała się na podstawie tego, że zjadłaś łyżkę owsianki mniej. jeśli chcesz- pisz, chciałabym umieć pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy mogę udzielać Ci rad, bo sama czuje, że jestem w podobnym punkcie ostatnio, ale napiszę tylko, że zaszłaś za daleko by wszystko to teraz zaprzepaścić, a tym bardziej te najpiękniejsze lata, które masz jeszcze przed sobą :) Zawsze masz we mnie wsparcie, a poradnia online czynna 24h na dobę pod numerem telefonu albo na facebooku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Ci życzę, żeby owsianka była dla Ciebie pysznym jedzeniem, a nie musiała pełnić roli pocieszyciela. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście bardzo nie lubię niepewności. Czasem mam wrażenie, że wolę rozczarowanie itp. byle by mieć już rozwiązanie sytuacji za sobą. Choć tak na prawdę nie jest to dobra poza...

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak trzymać! :) Nie ważne ile razy upadniesz, ważne żeby zawsze wstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma co wracać do przeszłości, żyj Tym co jest teraz, ciesz się każdą chwilą i wiedz o tym, ze są osoby, które wierzą w Ciebie i wiedzą, że wszystko będzie jak najlepiej ! :*
    takie śniadanie zdecydowanie dodaje porządnego kopa energii <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętaj, że nie jesteś sama. Zawsze możesz do mnie napisać, zawsze Cię wesprze. Wszystko będzie dobrze. Obie walczymy i obie wygramy. Trzymaj się kochana! :* Jak coś, to pisz od razu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ulepek, wygląda wspaniale!
    Ej, kochana, mam nadzieję, że wszystko będzie okey :* Jak coś możesz pisać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zawsze łapie się wyżyny i nie wszystko jest proste, trzeba to przeczekać :) uśmiechaj się jak najwięcej, otaczaj się ludźmi, którzy Ci kochają i wypełnj czas tym, co daje Ci radość i spełnienie - będzie dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń