piątek, 11 września 2015

447. Niby nic.

Serek wiejski z klonową granolą i bananem

To śniadanie nie miało się tutaj pojawić. Nie ma się czym chwalić. Nic odkrywczego nic nie zajadam. Ale tak lubię. Najszybsze śniadanie chyba jakie mogę sobie wyobrazić jest dla mnie zbawienie, gdy za oknem jeszcze ciemno, a żołądek wciąż nie jest przekonany czy chce cokolwiek zjeść. Mimo to pojawiam się tu. Już nie ze względu na śniadanie czy "pochwalić" się co zjadłam. 


Bijące się myśli wciąż nie dają mi spokoju. Gdy już myślę, że dam radę i powalczę, pojawia się coś lub ktoś kto mi to uniemożliwia. I to zawsze zjawia się w najmniej pożądanej chwili, gdy masz milion rzeczy na głowie i jedyne na co masz ochotę to przejmować się jeszcze tym. Bo osoba, która wciąż podcina ci skrzydła i stara się ciebie kontrolować nie jest dobrym towarzyszem.

18 komentarzy:

  1. Niby nic a jak smacznie :)

    Kochana. Nie poddawaj się. Niestety w życiu najcześciej jest tak, że ktoś "podcina nam skrzydła" ale nie wolno się nam poddawać - trzeba podnosić się i z jeszcze większą siłą iść do przodu ;) To jest możliwe - uwierz w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie i smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie śniadanie idealne na taką pogode.Też czasem (często) wole zjeśćnajporostszą granolę czy jajecznice zamiast jakiś wymyślnych placków czy naleśników,i nie poddawaj się!Walcz nawet jeśli masz przed sobą przeszkody bo one są po to by je pokonywać a nie rezygnować gdy napotka się jedną a potem drugą..Uwierz w siebie bo możesz na prawdę dużo i tak łątwo się nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, drugie zdjęcie - mistrz :) dobra, wytrzymaj te 7 dłuuugich godzin i opowiesz mi wszystko :) a co do ostatniego zdania się zupełnie zgadzam, nie wiem czy w tym samym kontekście, ale jak najbardziej prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana możesz wszystko! wystarczy wiara, a śniadanie mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię takie proste rzeczy.

    Skoro ktoś podcina Ci skrzydła i nie pozwala rozwijać, to nie powinien Ci towarzyszyć. Powinniśmy otaczać się ludźmi, którzy nam sprzyjają, a nie odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię czasem postawić na takie proste śniadania. Szczególnie przed pracą/ szkołą, gdy wolę nie stresować się przed jakimś innym ważnym wydarzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostota wygrywa :) nikt nie bedzie podcinac ci skrzydel, gdy tylko uwierzysz w to ze jestes silna, trzymam kciuki, dasz rade <3 wiara w siebie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opisałaś moją sytuację w tej chwili i łączę się z Tobą, bo nie wiem co poradzić, powiem tylko, że musisz być silna dla siebie i dla nas, pamiętaj, że zawsze masz we mnie wsparcie i kibicuję Ci jak najmocniej tylko mogę, milion buziaków :*

    OdpowiedzUsuń
  10. powinniśmy otaczać się ludźmi, którzy dodają nam skrzydeł i sprawiają, że chcę nam się latać! :) może czasem trudno jest odciąć się od takich osób, które jednak stanowią jakąś przeszkodę dla nas, ale chyba warto się do nich trochę zdystansować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby nic, a dobre :D
    Czasami trzeba usiąść i przemyśleć wszystko, bo mimo, że czasami zależy nam na tych ludziach i tego nie chcemy, czasami trzeba "odpuścić" jeżeli mamy w ten sposób szkodzić sobie, mam nadzieję, że jakoś się wszystko ułoży! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętaj Kochana, ze nie jesteś z problemami sama. Pisz, dzwoń, cokolwiek, zawsze znajdzie się przestrzeń, żeby te podcięte skrzydełka mogły się rozwinąć :*

    OdpowiedzUsuń
  13. To jedno z moich ulubionych śniadań ;) i nie chodzi o to, żeby było się czym chwalić, tylko żebyś mogła napisać, co Ci leży na duszy, byśmy mogli być w tym swoim i Cię wesprzeć :* trzymaj się ciepło i nie dawaj sobie podcinać skrzydeł - nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  14. wiejski z bananem to jest to : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Serek wiejski z granolą to pychota;)Połączenie jest naprawdę dobre

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwiu moja kochana... Chcesz porozmawiać- pisz śmiało! Myślę, że obie jesteśmy w stanie sobie pomóc :*
    Albo ja zaraz napiszę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie, zdecydowanie nie jest odpowiednim towarzystwem :) A nie da się od niej uciec?
    Ale fajne kawałki granoli, mmm :D


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń