środa, 5 sierpnia 2015

424. Małe przyjemności.

Kokosowy* serniczek z borówkami amerykańskimi i polewą czekoladową
*łyżka wiórków i łyżka mąki kokosowej dodana do ciasta


Czasem potrzebujemy się rozpieścić z rana. Z resztą nie tylko z rana. Są wakacje, więc pozwólmy sobie na trochę luzu i wykorzystajmy dobrze ten wolny czas przede wszystkim dla siebie. Nie ważne czy to oznacza zjedzenie słodkości, pójście do fryzjera czy cały dzień na balkonie z książką. Zróbmy sobie przyjemność. Nie jesteśmy cyborgami, którzy mają wieczne siły i cały zapas energii. Czasem przychodzi kryzys. To nic złego. Jesteśmy tylko ludźmi. Warto poświęcić wtedy czas dla siebie i na odpoczynek, by jutro bądź za parę dni wrócić na normalne tory.

16 komentarzy:

  1. jejku jaki piękny! :) az się chce jeść

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne śniadanie! :) I słowa bardzo mądre i prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie smaki, które uwielbiam na jednym talerzu, pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie śniadanie to ja rozumiem! Moje ulubione ciasto i to jeszcze w ulubionym, kokosowym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju!!!!!!!!!!!!!! zaraz zjem laptopa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przecudownie *.* Borówki i czekolada - to musiało smakować genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. To my dziś rozpieszczamy się popołudniową kawą ;) I skoro Ty do mnie wpadasz na tarasy, to ja chyba muszę do Ciebie na naukę rozprowadzania polewy po cieście :D Rany, serniki mogłabym jeść codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemności się należą ^^ szczególnie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty się zachwycałaś moim kremem, a ja Twoim czekoladowym zwieńczeniem serniczka! pychaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem jedno - ON JEST IDEALNY! *O*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym powiedziała że to spora przyjemność i chętnie bym ją zjadła ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Można przepis?

    OdpowiedzUsuń
  13. ten sernik wygląda jak z najlepszej cukierni *.*

    OdpowiedzUsuń