wtorek, 4 sierpnia 2015

423. Wyjście z wprawy.

Owsiane naleśniki biszkoptowe* z serkiem bieluchem, borówkami amerykańskimi i syropem z agawy
*na ubitym białku

Albo wyszłam z wprawy przez ten miesiąc, albo te naleśniki były tak delikatne, że po prostu rozrywały mi się na patelni podczas przewracania. Ale serek zdziałał cuda i scalił naleśnika w jakąś całość, że nie wygląda to tak źle jak myślałam, że będzie. A, że od dawna miałam ochotę na naleśniki, nie zamierzałam się poddawać!

I w życiu też, nie warto się poddawać.

16 komentarzy:

  1. I tak mam na nie ochotę ;) Wiesz, nie warto się poddawać, ale w życiu też przydałby się czasem taki sklejający serek, który umie zdziałać cuda. Chyba każdy musi znaleźć swój własny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. alegoria naleśnika do życia o tyle słuszna co i jakkolwiek bawiąca, ale w tym pozytywnym wydźwięku ;) anyway śniadanie mistrzów a ja sama wezmę się za jakieś naleśniki dziś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z naleśnikami w sumie nigdy do końca nie wiadomo. Ważne, że zeszły z patelni i smakowały. :)
    No to nie poddajemy się, działamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja naleśniki nawet w kawałkach z patelni mogłabym wcinać, zwłaszcza takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierz mi, że te naleśniki wyglądają lepiej niż moje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ubitym białku to naleśniki mogą wyjść? To na pewno nie Twoje wyjście z wprawy, o czym świadczy to, ze smakowało :D
    Jak się człowiek podda, to równie dobrze, może się położyć do grobu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz usmażyć jeszcze dla mnie - wtedy dojdziesz do starej wprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem i tak są 10/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. owsiane i biszkoptowe? nie, Ty nie wyszłaś z wprawy, ciasto wyszło pewnie bardzo delikatne i potrzebowało za pewne mnóstwo cierpliwości, której czasem mi brakuje ;) aczkolwiek w ogóle nie widać, że miałaś z nimi problemy, dla mnie każde naleśniki wyglądają hmm pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. naleśniki czy wyjdą, czy nie-są boskie i za to je uwielbiamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To, że troszkę sie rozwaliły wcale nie ujmuje im uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają jakbyś nie mogła się doczekać i zaczęła je jeść, zanim zdążyłaś zrobić zdjęcie w całej ich okazałości. Ja bym zjadła każde naleśniki, nie ważne jakby wyglądały! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biszkoptowe naleśniki *.*.*.*.*

    OdpowiedzUsuń