poniedziałek, 3 sierpnia 2015

422. Słoneczny powrót.

Płatki jaglane z bieluchem*, syropem z agawy*, nektarynką i nerkowcami podane w słoiczku po tahini
*dodane podczas gotowania


Wróciłam. Jeden etap wakacji dobiegł końca. Wizyta na wsi. Dużo przemyślałam. Może poukładałam? Czy to coś da. To się okaże. Na razie czas ogarnąć siebie i życie w mieście. Powrócić w wielkim stylu? To się okaże. Na bloga morze nie wracam w wielkim stylu, bo nie ma jakiegoś szalonego śniadania, ani fotorelacji. Robiłam parę zdjęć, ale każdy mój dzień wyglądał podobnie. Zżyłam się bardziej z bratem i pomagałam rodzinie. Teraz czas dla reszty ważnych dla mnie osób. Muszę go wykorzystać do końca, bo aż nie mogę uwierzyć, że to już połowa wakacji za mną!


PS. Wszystkie płatki nie zmieściły mi się do słoiczka. :))

14 komentarzy:

  1. Nareszcie wróciłaś, brakowało mi Twoich postów! :D Na pewno będzie to powrót ze wzmożonymi siłami po takim odpoczynku! A co do śniadania - pyszne! <3 Przypomniałaś mi o płatkach jaglanych, których wieki nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu! to teraz więcej pomysłów na śniadania pewnie będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nabrałam ochoty na nerkowce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno taki wyjazd dał Ci wiele czasu na przemyślenia i podsumowania. Uwielbiam takie wakacje, choć tygodniowe ;P
    A śniadanko miałaś pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Już chciałam pisać, że śniadanie to miałaś słoneczne, ale potem zobaczyłam tytuł posta i stwierdziłam, że nie będę powtarzać :) Życzę Ci słońca także w sprawach rodzinnych i żebyśmy mogły zobaczyć się w pociągu 14 sierpnia :P A na razie do... środy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się zastanawiałam, gdzie się podziałaś! Brakowało tutaj Twoich śniadań!
    Czasem takie całkowite odcięcie się jest potrzebne, bo niedługo wszyscy zapomnimy jak to jest być tylko z sobą i swoimi myślami..

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak fajnie, że wróciłaś w taki słoneczny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z Twojego powrotu :* Mam nadzieję, że wypoczęłaś i jesteś naładowana pozytywną energią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. coś pysznego- zestawienie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  10. witam! <3
    jeżeli zżyłaś się z bratem to znaczy, że wyjazd był szczególnie ważny :)

    OdpowiedzUsuń