czwartek, 2 lipca 2015

Miesiąc w zdjęciach - czerwiec.

Wiem, że troszkę się spóźniłam, bo ani nie jest ostatni dzień miesiąca, ani nie pierwszy, ale ostatnie dni są dla mnie troszkę zabiegane i dzisiaj znalazłam chwilę, aby się zając selekcją zdjęć. Ostatni tego typu post tak mi się spodobał, że w czerwcu pstrykałam zdjęcia na potęgę i dzisiaj miałam z czego wybierać. Szczególnie, że w tym miesiącu było parę ważnych wydarzeń. Z resztą cóż się będę rozpisywać, zobaczcie sami.

1. W dzień dziecka zabawiłam się w ogrodnika i posadziłam zioła. / 2.Wolne mieszkanie oznacza nocowanie i dobry film.
3.Skromny prezent na dzień dziecka od mamy./ 4. Powrót serialu uczczony koktajlem truskawkowym.

Ten miesiąc był definitywnie miesiącem próbowania.
5 i 6.Nowe smaki lodów. Oreo jeszcze przede mną. Może zrobię ranking?
7. Tydzień Amerykański w Lidlu. / 8. Fanta - edycja limitowana.

Czas na pierwsze wesele. Nowa rola w życiu - druhna.
9. Domowy manicure - jak na mnie sukces. / 10. Fryzura już spod rąk fryzjerki.
11. Najlepszy deser jaki jadłam w restauracji./ 12. Kwiaty - szkoda, że tak szybko zwiędły.
13. Kolejne wyzwanie - makijaż./ 14. Po wszystkim - gotowa i szczęśliwa.

Nie mogłoby być foto relacji bez selfie z przymiarzalni i selfie z rana.
15. W końcu upolowałam boyfriendy!/16. Sezon sukienkowy rozpoczęty.
17. Zakochana w koronkowym topie./ 18. Stylówka na zakończenie roku.

19. Samotne spacery po krakowskim rynku./ 20. Najlepiej się robi selfie nieswoim telefonem.
21.Doładowanie w drodze na kolejne wesele./22. Kolejne udane wesele - tym razem skromniej.

Może i rozmazane i ciemne zdjęcia, ale uwieczniają niezapomniane momenty.
23. No to w grudniu na koncert Florence!
24. Selfie z bratem na weselu - to naprawdę cud.
25. Koncert charytatywny w najlepszym towarzystwie.


No i zakończenie roku. Nie wiem kiedy mi to zleciało.
26. Koniec z 1B, oficjalnie jesteśmy już 2B.
27. Zniżka na jogurty za świadectwo z paskiem - opłaca się!/ 28. Końcoworoczne zdobycze.








19 komentarzy:

  1. Uwielbiam podsumowanie miesiąca :D Gratuluję paska!
    Swoją drogą recenzowałam u siebie dziś lód Toberlone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inferno! <3 Świetna książka ;)
    Chcę spróbować tych lodów!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to do zobaczenia na Florence! ♥
    W mojej szkole za świadectwo z paskiem był bon zniżkowy do Empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, Inferno, spodoba Ci się :)
    Wiem coś o robieniu selfie ze starszym bratem, niemożliwość XD
    Jak się nazywasz na snapie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jaki mam login na bloggerze, czyli cupoffhappiness :)

      Usuń
  5. lubie twoje podsumowania miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  6. też poluję na boyfriendy, gdzie kupowałaś ? :)
    co to za serial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tk Maxx. A serial to Pretty Little Liars. :)

      Usuń
  7. Ale smakowity ten czerwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to, jak wychodzisz na zdjęciach, wyglądasz na niesamowicie sympatyczną ♥
    Strrrasznie chcę spróbować tych lodów!

    OdpowiedzUsuń
  9. te lody kuszą bardzo :) pięknie wyglądałaś na weselu, do twarzy Ci w tak spiętych włosach! i oryginalna nagroda za świadectwo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam te wasze podsumowania miesiąca :D Masz wspaniały typ urody. Niby słodka buźka, ale za razem mocna i z charakterem. Naprawdę śliczna dziewczyna z Ciebie! (Choć pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze i moim zdaniem kilka kg by Ci nie zaszkodziło ;P )

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nigdzie nie mogę kupić tych lodów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, obfitujący w wydarzenia miesiąc miałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty jesteś chuda! :(
    Masz zdrową wagę? :(
    a podsumowanie miesiąca-super sprawa!
    jesteś śliczna! :*

    OdpowiedzUsuń