środa, 1 lipca 2015

414. Wspólne kanapkowanie.

Kanapki z chleba 8 ziaren z majonezem, sałatą, szynką, serem żółtym, pomidorem, ogórkiem i cebulką

Dzisiaj na śniadanie zawitał do mnie specjalny gość, dla którego już zrobiłam parę śniadań i też widzieliście je na blogu. Może nawet będziecie widywać je częściej, bo w końcu wakacje i spokojnie można wstać i spotkać się z rana ze znajomymi. Dzisiaj miałam zaskoczyć i zaskoczyłam. Gość z racji mojego bloga spodziewał się jakiejś owsianki czy innych słodkości, a dostał moje popisowe kanapki. Robiłam je już dla prawie wszystkich członków mojej rodziny i są zdecydowanym hitem. Też lubię do nich często powracać. Szczególnie w sezonie letnim, kiedy warzywa są najlepsze!

18 komentarzy:

  1. szkoda tylko że jest ich tyle że ich nie przejesz, a poźniej nie ma :( Chodzi mi o warzywa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak kanapki :) Ciekawe co to za gość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są kanapeczki takie kolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno smakowało podwójnie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię ani ogórka, ani pomidora, ani cebuli, ale gdybyś mnie poczęstowała takimi kanapkami zjadłabym bez zastanowienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie w towarzystwie zawsze są najsmaczniejsze!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze połączenie kanapkowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zamawiam takie kanapeczki, chociaż za cebulą nie przepadam jako dodatkiem do chleba:D (tylko bez szynki...:)) tak czy inaczej, wspólne poranki w nie byle jakim towarzystwie są niezastąpione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kanapki są czasem lepsze od jakichkolwiek udziwnien :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale smacznie przywitałaś gościa! :) Kolorowo i zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w towarzystwie wszystko smakuje tysiąc razy lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz mi też taką kanapeczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie zdrowe kanapki z mnóstwem warzyw. Dla takich śniadań warto przełamać słodką rutynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczny, ale chyba najlepszy zestaw kanapkowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomidory suszone polecam ze słoiczka z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyk, który mój tata teraz codziennie wcina na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń