poniedziałek, 8 czerwca 2015

Kanapki rządzą, czyli weekendowe śniadania (397-400)

Nie pojawiłam się tu w długi weekend, bo byłam cały czas w biegu. Cały weekend przepełniony wyjściami, spotkaniami. Nie było czasu na nudę. Pojawiła się pierwsza opalenizna. Zniknęły worki pod oczami. Chyba wypoczęłam.
Miałam nie zamieszczać tu tych zdjęć, ale w sumie podobają mi się, dlatego dzielę się nimi z wami. Pojawiały się takie śniadania, bo szybko, smacznie, a i możliwości na kanapkach mamy teraz coraz większe. Chyba nigdy mi się nie znudzą!

Bułka orkiszowa z sałatką, szynką, serem, pomidorem, szczypiorkiem
Kajzerka z białym serem, pomidorem i szczypiorkiem
Bananowowo-jogurtowa owsianka na zimno z ubitym białkiem podana z syropem klonowym, morwą białą i migdałami
Chleb żytni z majonezem, jajkiem,szynką, serem,pomidoremi szczypiorem

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się to że na blogach coraz częściej widuje zapominane kanapki :) Te pomidory wygladaja bardzo smacznie :) Śliwkowe czy malinowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowe - moje ulubione. Potrafię je zajadać jak jabłko :D

      Usuń
  2. Dzień bez kanapek to dzień stracony i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne kanapki, zaserwuje sobie na kolacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pora w końcu, żeby i u mnie pojawiły się kanapki. Twoje są bardzo apetyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ostatnie kanapki są boskie! Jak wszystkie zresztą,a le ten ser z soczystym pomidorem wyjątkowo mnie kusi. Cieszę się, ze weekend miałaś udany :* U mnie też pojawiła się opalenizna, ale worki pod oczami tylko pociemniały i pogłębiły xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem trzeba "odpocząć" i zjeść kilka prostych, tradycyjnych śniadań ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo tej prostaty jest pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba prostoty, hahahaha. Żadnej prostaty tu nie ma xD

      Usuń
  8. Kanapki są świetne - tyle kombinacji, niczym owsianka ;) Dobrze, że udało Ci się odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No za mną też już chodzi 'zwykłe' śniadanie.
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie z rzadko jem kanapki
    Cieszę się, ze wypoczęłaś :* Nawet nie wiesz jak miło mi to czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje faworyty-śniadanie I i III <3
    jak dobrze, że wypoczęłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo nie ma jak pyszne kanapeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanapki nigdy się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń