poniedziałek, 29 czerwca 2015

412. Czas próbowania.

Pietruszkowo-jogurtowa życianka z nektarynką w słoiku po maśle orzechowym

Zaczęła się pora, kiedy czas odświeżyć zaległe przepisy i rzeczy do wypróbowania. W końcu wakacje to idealny czas. Dzisiaj po raz pierwszy pojawiła się u mnie w śniadaniu pietruszka na słodko. Powiem wam, że nie poraziła mnie smakiem. Większość z was wychwalała ją strasznie i szczerze powiedziawszy spodziewałam się czegoś innego. Niemniej jednak nie mówię, żeby było niedobre. Po prostu inne i chyba będę musiała przywyknąć do tego smaku. Teraz trzeba się zastanowić jaki przepis wypróbuję jutro!

20 komentarzy:

  1. No tak, jak wakacje to trzeba eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może wybrałaś starą pietruszkę? młoda ma dużo słodszy i delikatniejszy smak ;) choć do niczego nie namawiam- nie smakuje i ok, nie musi

    OdpowiedzUsuń
  3. w wakacje trzeba szaleć nawet kulinarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pietruszka na słodko wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mi posmakowała pietrucha na słodko, ale nie powiedziałabym, że mnie zachwyciła :) w każdym razie, lubię poznawać nowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też ciekawi pietruszka na słodko, ale chyba nieprędko się na nią zdecyduje.
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To czekam z niecierpliwością na kolejne pomysły wakacyjne - zakładki pewnie pękają w szwach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje sprzyjają eksperymentom, więc eksperymentuj jak najwięcej. A pietruszkę na słodko ubóstwiam ja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pietruszka w owsiance to cud :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Bardziej niż marchewkowa mi smakuje :P
      Ale każdy lubi co innego, najważniejsze, ze odważyłaś się spróbować i na własnej skórze, a raczej podniebieniu przekonałaś się jak Ci zasmakuje :)

      Usuń
  10. Wygląda bardzo apetycznie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd przyznać, że nigdy życianki nie jadłam .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. z pietruszkowych wytworów najbardziej smakował mi budyń z wanilia i kokosem, wypróbuj! - http://mysweetpathoflife.blogspot.com/2014/11/518-sniadanie-godne-masterchefa.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie pietruszka na słodko na tyle nie zachwyciła, że więcej do niej już na nie podejdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. takie próbowanie jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie pietrucha nie zachwyca :P próbuj nowości, chętnie się zainspiruję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mnie pietruszka zrobiła wrażenie dopiero za 2 podejściem ;)
    Za to bardzo chciałabym spróbować życianki!

    OdpowiedzUsuń
  17. JA też mam multum przepisów, a cały czas wynajduję nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, wakacje to idealny czas na eksperymenty i próbowanie tego, na co wcześniej nie miało się czasu. I ja muszę wykorzystać pietruszkę w śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam uwielbiam wersję z pietruszką :)

    OdpowiedzUsuń