czwartek, 25 czerwca 2015

410. Niczym chmurka.

Ricottowe* płatki jaglane z ubitym białkiem, nektarynką, migdałami i syropem z agawy
*1/4 opakowania dodane podczas gotowania

Kiedy w lodówce zalega białko, nigdy nie waham się co z nim zrobić. Ma ono wiele właściwości, ale najbardziej lubię je za to, że nadaje delikatnej struktury wszelkim owsiankom i innym płatkom/kaszom. Dzisiaj postawiłam na płatki jaglane. Te najbardziej lekkie ze wszystkich. Do tego kremowy serek ricotta i mam śniadanie niczym chmurka. 
No i w końcu trafiłam na smaczne nektarynki!

A dzisiaj występ w plenerze. Temperatura nie sprzyja. Mam nadzieję, że tylko się nie rozpada.

17 komentarzy:

  1. Powodzenia w takim razie, trzymam kciukasy za pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takim śniadaniu na pewno wszystko się uda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinki są już u mnie na rynku ;)
    Pyszna wersja płatków jaglanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystko się udało! :)
    Konsystencja płatków z ricottą bardzo mi odpowiada, z białkiem trochę mniej, ale nektarynka z migdałami to świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie lekkie śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi faktycznie leciutko :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na bardzo leciutkie i delikatne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i zdałam sobie sprawę, jak dawno nie ubijałam białka do żadnego śniadania...
    groszek z puszki hmm... jak dla mnie nawet nie pachnie zachęcająco a świeży (czy mrożony) jest pyszny i warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejeku ja też dawno czegoś tak lekkiego nie jadłam, no nie mówię, o omletach, ale właśnie o czymś z miseczki z białkiem ubitym.... :)

      Usuń
  9. Omomom, ricotta z płatkami ryżowymi smakuje cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz tą ricottową chmurką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem co to znaczy występować w zimnie- trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie najlepsze dziś :) nie dość, że z białkiem (<3!), ricottą to jeszcze nektarynka-migdały.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś cudownego! Chętnie sobie takie śniadanko zaserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To musiało być prawdziwe niebo w gębie ;)
    Szkoda, że u mnie nigdy nie zalega białko :c

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń