wtorek, 23 czerwca 2015

408. Poweselne słodkości.

Ciasto z wesela, kawa z mlekiem sojowym

Co ja poradzę, że jestem takim łasuchem i nie potrafię się opanować kiedy mam ochotę na ciasto z rana? Mama ani większość z was na pewno nie jest z tego zadowolona, bo to przecież dużo cukru i mało wartości odżywczych. Ale co tam, raz się żyje. Nie miałam już miejsca w żołądku by spróbować go na przyjęciu, więc jem dzisiaj. Na taką pogodę jaka jest za oknem jakoś tak mi się lepiej robi, gdy dostarczyłam większą dawkę cukru niż zwykle. Bo deszcz i wiatr nawet nie zachęca do wyjścia z domu. A przecież mamy końcówkę czerwca!

20 komentarzy:

  1. jakie to ciasto? Smacznego słodzutka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za ciasta? Wyglądają słodko i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam uwielbiam ciacho i kawę z rana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam widzę pyszny talerz, nie ,,mało wartości odżywczych", ale co kto woli- pozostaje współczuć tym, którzy zamiast jedzenia widzą tabelki kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała ta, co sama ma ED. Żal...

      Usuń
    2. W tym własnie tkwi cały sukces, że nimhe i nie widzi tu kalorii, a coś przepysznego :)
      Same słodkości od rana *-*

      Usuń
    3. Nie widzi? Jakoś dalej nie wygląda na osobę ze zdrową wagą. Innym prawić, samemu tkwić w chorobie. Głupie i dziwne

      Usuń
  5. Moja mama nie ma nic przeciwko takim śniadaniom, wręcz mnie do nich zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama reaguje tak samo! A przecież ciasto na śniadanie to jedna z najpyszniejszych opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu miłaś bardzo wczesny podwieczorek :D Czasem trzeba się rozpieścić i zjeść ciacho na śnaidanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tu widzę ciasto, a nie rozłożone na części pierwsze składniki! Domniemywam, ze dobrze się bawiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale cię rozumiem, ja też musiałem po swoim dojeść trochę lodów z pudełka, zeby osłodzić sobie smutny poranek :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam uwielbiam jeść rano słodycze, mam mniejsze wyrzuty sumienia haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciasto z rana i dzień staje się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, raz się żyje ;) A cukry proste podobno najlepiej jeść rano :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma nic lepszego do porannej kawy, jak nutka słodyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za rozpusta! :) Idealny zastrzyk energii i jeszcze jak ładnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię sie tak zasłodzić z rana :D

    OdpowiedzUsuń