środa, 17 czerwca 2015

406. Najlepsza opcja.

Cukiniowo-bananowa owsianka na waniliowym napoju sojowym z siemieniem lnianym, masłem orzechowym i domowym dżemem malinowym

Ostatni taki poranek gdzie muszę się spieszyć i zagęszczać ruchy na 8.20. Nie wierzę, że ten rok szkolny tak szybko zleciał. Kiedy czasu mało, a głód z rana duży, a szykuje się długi dzień poza domem, nie widzę lepszego rozwiązania jak owsianka. Ciepła, pożywna i wzbogacona ulubionymi dodatkami. Cukinia w bonusie, bo cena już coraz niższa. Najlepszy czas w roku się zaczął. Jest tyle warzyw i owoców, że codziennie mam dylemat jakie wybrać. Dzisiaj postawiłam na takie połączenie i nie żałuję. 

20 komentarzy:

  1. ja też codziennie mam dylematy co do warzyw i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, cukiniowa, dawno nie jadłam, aż zrobiłaś mi smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te dylematy :D Piątka za owsiankę z warzywem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gęsta micha porządnej owsianki, gwarantowany dobry dzień:)
    zakupowe rozterki przeżywam dokładnie te same... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znowu nie umiem zrozumieć, że za mną już miesiąc wakacji a za 13 wyniki z matur ...
    Te dylematy to i u mnie teraz bywają codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już skończyłam w kwietniu, a teraz się dziwię jak szybko te wakacje mijają i jak wiele jeszcze przede mną - przyjemnie :)
    owsianka na medal <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło orzechowe i dżem, jestem w niebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam ten czas za multum świeżych owoców. Jeszcze dosłownie kilka dni, i zaczynamy wakacje - muszę sobie to powtarzać, bo jeszcze to do mnie nie dotarło!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżem i masło orzechowe to przepyszne połączenie! A cukiniowej owsianki jeszcze nie jadłam, chyba muszę to niedługo zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słynne połączenie na owsiance :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukiniowej owsianki to ja jeszcze nigdy w życiu nie jadłam!

    PS. Zapraszam także do mnie, jestem nowa http://sniadaniowa-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cukinii w owsiance jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 'najlepszy czas w roku' <3 cukinia w owsiance ZAWSZE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten okres w roku, kiedy jest tyle świeżych polskich owoców i warzyw <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nadal czekam na cukinię z własnego ogródka...
    Na takie wolne poranki owsianka rzeczywiście jest najlepszym rozwiązaniem ;) Szczególnie z domowym dżemem ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziel się tym dżemem ze mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dżem malinowy <3 Z masłem orzechowym wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cukiniowa owsianka brzmi rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń