poniedziałek, 15 czerwca 2015

404. Debiut na grzankach.

Grzanki z bagietki z domowym hummusem, rzodkiewką i szczypiorkiem

Baaaaardzo długo zbierałam się za zrobienie mojego pierwszego hummusu. Ciecierzyca była dawno kupiona i czekała w szafce na odpowiedni moment. W końcu się go doczekała! A za niedługo kolejna paczka wyląduje w szafeczce, bo jak tak w nim zasmakuje to będzie znikał w hurtowych ilościach. Próbowałam go już też z warzywami, ale jednak moim faworytem jest hummus na grzankach. Aż żałuję, że tak długo z nim zwlekałam.

Wymęczona po weselu, noc wciąż nie przespana, ale wstaję wcześniej niż zwykle i ruszam na cały dzień poza domem. Szykują się naprawdę ciężkie 12 godzin. A szczególnie, że w końcu do Krakowa zawitał deszcz i burze.

20 komentarzy:

  1. Jestem zdecydowanie fanką hummusu!

    OdpowiedzUsuń
  2. A z jakiego przepisu robiłaś hummus? Z przepisu Jadłonomi ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo też balowałaś w weekend :D
    hummus wciąż przede mną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną też. Ale na pewno go w końcu zrobię i zjem. ;)

      Usuń
  4. Ja jednak wolę hummus z warzywami, ale na grzankach też nie pogardzę. Nigdy nie próbowałam z rzodkiewką, muszę zblendować ciecierzycę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hummus zawsze i wszędzie! jak namoczę ciecierzycę to na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hummus jak zrobiłam ostatnio to zjadłam calusieńki na raz...to uzależnia! Szkoda tylko, że mój brzuch na tym ucierpiał od zbyt dużej ilości strączków..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądałaś cuuuudnie !
    A hummus - cóż, to jedna z lepszych rzeczy, która może przydarzyć się bagietce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hummus- najlepsze smarowidło na świecie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem uzależniona od domowego hummusu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zbieram wieczność za hummus, ale nie miałem blendera. Aż do piątku, gdy zakupiłem na prawdę super blender! Wiec zbieram się od piątku :P
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zabieram się za ten hummus i zabieram... :P odeśpisz! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zestawienie! Muszę hummus zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dwa pierwsze zdania pierwszego akapitu jakby o mnie, ciecierzyca już dawno kupiona stoi i czeka, a mnie się nie chce zebrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zabieram za własny hummus już dłuższy czas! :) Piękne te Twoje kanapki, jak dla mnie - idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja do hummusu nadal się zbieram, bo nie mogę nigdzie kupić tahini :c

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam DOBRZE PRZYPRAWIONY hummus

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę się doczekać ślubu mojej kuzynki, to już tydzień. Świetnie, że się dobrze bawiłaś ;)
    Domowy hummus jest niezastąpiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hummus jest dobry do WSZYSTKIEGO :D

    OdpowiedzUsuń