wtorek, 2 czerwca 2015

395. Różowo mi.

Truskawkowo-kokosowy szejk owsiany podany z domową granolą*
*później więcej

Obiecywałam, obiecywałam i w końcu jest. Zrobiło się dla mnie na tyle ciepło, że z ochotą z lodówki mogę wyciągać gotowe śniadania, które zjadam przy promieniach wpadającego do mojego pokoju słońca. Czuję już wakacje. Co z tego, że dzisiaj sprawdzian i dwie kartkówki do napisania. Co z tego, zę prawie nic się nie uczyłam. Z każdym dniem odpuszczam coraz bardziej. O tej porze jakoś mniej się wszystkim przejmuję. 

Przepis na truskawkowo-kokosowego szejka owsianego:
3 łyżki płatków owsianych
1 szklanka mleka/wody
1 łyżka syropu klonowego
3-4 łyżki jogurtu naturalnego
truskawki
1 łyżka wiórków kokosowcych

Płatki gotuję do gęstości na mleku. Dodaję resztę składników i miksuję. Studzę i przekładam do naczynia. Chłodzę przez noc w lodówce i podaję.
Smacznego!

14 komentarzy:

  1. poproszę taki na wynos na zawody ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo czerwiec to taki czas płynnego przechodzenia z trybu ,,o nie szkoła" do ,,nareszcie wakacje" i odpuszczanie to jego elementarna część ;)
    śniadanie na 5, sezon szejkowy czas zacząć

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Ciebie kciuki! Oby słońce tchnęło wiarą w swoją wiedzę, a to się przełożyło na dobre stopnie, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie koktajle, co prawda owsianego wciąż nie zrobiłam, ale gęsty truskawkowy z jakąś posypką, no niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że wszystko dobrze napiszesz :D
    Czerwiec to już takie prawie wakacje :D
    Oj, tak takie szejki to moge pić cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilą widziałam truskawkowego shake, a tutaj już następny. Też muszę taki robić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a dziś właśnie rozkminiałam, że jak dorwę truskawki to takiego szejka owsianego sobie zjem xD nie można cały czas się spinać, czasem trzeba odpuścić, a początek czerwca to dobry moment ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli u Ciebie gości już takie śniadanko, to stwierdzam, że jest na tyle ciepło, aby zimne śniadanka jeść już prawie codziennie! <3
    A komu chce się jeszcze uczyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie wypróbować!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szejk, o poranku. To coś dla mnie :3
    Ja też, już się prawie niczym nie przejmuję. Im bliżej do lata, tym motywacja spada :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio ze wszystkim sobie odpuszczam :P. W końcu już za nie cały miesiąc wakacje ! :D
    Kocham połączenie kokosu i truskawek ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. idealna wersja owsianki w nietypowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy pożerają truskawki na potęgę, a w tym też ja :)

    OdpowiedzUsuń