poniedziałek, 1 czerwca 2015

394. Mój dzień dziecka.

Tarta z ricottą i truskawkami, kawa z mlekiem, truskawki*
*później

Ja wiem, doskonale wiem, że ciasto na śniadanie to nie jest dobry wybór jeśli chodzi o składniki odżywcze, energię dostarczaną w posiłku czy  inne tabelki. Ale dzisiaj jest Dzień Dziecka! Czuję się dzieckiem i chcę być rozpieszczana. Skoro inni o tym nie myślą, ja o tym pomyślałam i ostatni kawałek tej tarty krzyczał do mnie z lodówki. Nie mogłam go tak samotnie zostawić. Ciepła kawa dopełniła ten poranek w łóżku doskonale. Dobrze, że dzisiaj na późniejszą godzinę, bo ciężko mi będzie się zebrać do życia po całym weekendzie w łóżku. Dzisiaj też nie jest super, ale muszę wziąć się w garść i popracować jeszcze przez te 3 dni.

Wszystkim dzieciom, tym małym i tym dużym, życzę wszystkiego najlepszego!

17 komentarzy:

  1. To TA tarta, której zdjęciem męczyłaś mnie jednego wieczora okrutna kobieto ! :) W-S-P-A-N-I-A-Ł-A !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze :*
    ricotta i truskawki - to musiało smakować nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto rzeczywiście słabo, ale raz na jakiś czas czemu nie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, gdybyś go zostawiła w lodówce, to chyba bym Cię nie zrozumiała :D jeszcze z ricottą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świętować to na całego :D
    Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym też ni potrafiła odmówić :)
    tak jeszcze przeżyć te dwa dni :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej.. jak to ostatni kawałek? :O A dla mnie nic nie ma? :D
    Takiej tarty nie można było samotnej zostawić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta tarta wygląda obłędnie pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami warto sobie odpuścić na rzecz własnej przyjemności ;)
    Chyba każdy dziś postawił na truskawki haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie to jest dzisiaj najlepsze śniadanie z okazji Dnia Dziecka!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również wszystkiego najlepszego!
    Tak rozpustnie, to ja chętnie rozpoczynałabym każdy dzień :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszności, od czasu do czau można pozwolić sobie na takie śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta tarta wyglada niesamowicie...idealny poranek ;)

    OdpowiedzUsuń