niedziela, 31 maja 2015

Miesiąc w zdjęciach #Maj

Ostatnimi czasy naprawdę dużo się działo. Z domu wychodziłam o 8, a wracałam nie wcześniej niż o 20. Ciągłe załatwianie, przygotowywanie. Zdarzały się też chwile ze znajomymi, dużo śmiechu. Pod względem pogody maj nas niestety nie rozpieszczał, ale mimo to nie mogłam się zatrzymać i popaść w nostalgię, ponieważ nic bym nie zdziałała. Z jednej strony cieszę się, że ten miesiąc już się kończy, a z drugiej strony mógłby trwać w nieskończoność. To jeden z moich ulubionych miesięcy, bo przyroda naprawdę budzi się do życia. Pojawiają się pierwsze truskawki i ulubione warzywa. Zdecydowałam się już na początku miesiąca, że będę robić dużo zdjęć, bo w kwietniu moje wyzwanie jednak nie wypaliło. Trochę się ich nazbierało. Ciężko było cokolwiek wybrać. Jeśli jesteście ciekawi mojego miesiąca, bo trochę mało mnie tu ostatnio bywało, to zapraszam do dalszej części posta.

1.Przyjaciele też potrafią cię miło zaskoczyć z rana/2. Sezon sałatkowy uważam za otwarty
3.Pierwsza w moim życiu botwinka/4.Kolejna sałatka

1.Nauka,nauka, nauka/ 2. Pachnący bez pod blokiem
3.Spacery po ukochanym krakowskim rynku/5. Noc Muzeów i muzeum farmacji


1.Powrót do dzieciństwa i niezapomniane Cini Minis/ 2. Planowanie wesela przy pysznej kawie
3.Pierwsze polskie truskawki i ulubiony serial/4. Frappucino za pół ceny, czyli happy hour w Starbucksie 

1. Wieczór panieński - making of/ 2. Granie w Monopoly do 3 w nocy
3.Świętowanie z szampanem i truskawkami/ 4. Przyjęcie niespodzianka

1. Cieszy się jak dziecko przy przygotowywaniu niespodzianki/
2. Pierwsza przymiarka sukienki druhny/ 3. Radosna twórczość na WF-ie

I na koniec urywki z popularnego Snapchata. Kto jeszcze nie ma mnie w "znajomych", wystarczy wyszukać mojego nicku jak na bloggerze: cupoffhappiness



Jeśli chcecie więcej takich postów, dajcie znać to w czerwcu też postaram się robić jak najwięcej zdjęć. A teraz wracam do łóżka się kurować, a wam życzę miłej niedzieli!

17 komentarzy:

  1. Smacznie niesamowicie :) Widzę, że maj naprawdę był udany, a że intensywny-to tylko na korzyść dla Twoich wspomnień! :)
    Masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to w ogóle lubię wiosnę :) A Twój maj był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny ten koczek! :)
    Udany maj, bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Faktycznie dużo się działo :D Czekamy na więcej takich postów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka! <3
    Czekam na podsumowanie czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna druhna <3
    Uwielbiam snapy od Ciebie, zawsze ślinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglądałaś w tej sukience! No i wgl śliczna jesteś, masz taki delikatny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu posty :D Miałaś aktywny miesiąc. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Takaś dłuuga :D
    Placki ktoś Ci świetne usmażył, wyglądają bardzo prosto, a przy tym bardzo smacznie :)
    I następnym razem proszę ciut większe zdjęcia. Co tam ciut. Dużo większe :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie więcej tego typu postów! :) Bardzo fajnie się je czyta i ogląda. I masz śliczną tę sukienkę druhny, bardzo Tobie pasuje :) Poza tym jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, ostatnie zdjęcie mnie naprawdę rozbawiło - wiadomo, że się ludziom nie spodoba xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  12. ...jakie sałatki, jak ja tam praktycznie samo mięso widzę! Zawsze omijam kurczaka w sałatkach - gdy już nie mam wyboru i stoi przede mną talerz z elementami 'kurczakowimi', staram się jak najbardziej dyskretnie je omijać. Może to trochę dziecinne, ale co poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. musiałam dodać Cię na snapie, takiej porcji smakołyków się nie spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka piękna, ale Ty jesteś jeszcze piękniejsza!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny maj i musze Ci powiedzieć, że w sukience wyglądasz pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakich kochanych masz przyjaciół ♥
    Botwinka jeszcze przede mną, Twoja pierwsza wygląda smakowicie, a ty w sukience zachwycająco *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę więcej! Uwielbiam takie fotorelacje.
    Ps. Też będę druhną i to nawet w Krakowie (20 czerwca), my mamy błękitne sukienki ;P Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń