sobota, 30 maja 2015

393. Wracam z odpowiedziami.

Bananowa kasza jaglana z cynamonem, kardamonem, imbirem i masłem podana z miodelką i suszoną żurawiną

Ostatnio żyję na tak wysokich obrotach, że organizm chyba w końcu mi dał do zrozumienia, że czas odpocząć. Od wczoraj męczy mnie ból gardła i katar. Ból głowy też od czasu do czasu mnie nawiedza. A na dzisiaj miałam tyle planów. Trzeba będzie chyba ze wszystkiego zrezygnować i poleżeć w łóżku. Z bólem serca odwołuję plany, ale nie chce nikogo zamęczać moim smarkaniem i marudzeniem, że mi zimno. Dlatego na wzmocnienie dzisiaj serwuję sobie niezwykle aromatyczną kaszę jaglaną, która polecana jest w czasie stanów zapalnych organizmu. 

W tym tygodniu też widziałam, że zostałam nominowana przez dwie osoby do zabawy Liebster Blog Awards. Jakiś rok temu też ona się przewijała w blogosferze. Fajnie, że powróciła, bo to kolejne szansa, żeby się lepiej poznać. Dziękuję Ani i Cynamonowej za nominację!

Na początek pytania od Ani.

1. Z jakiego osiągnięcia w tym miesiącu jesteś najbardziej dumna ?
Napisanie badania wyników z chemii i ostatniego sprawdzianu na piątkę.
2. Czy kiedykolwiek coś kolekcjonowałaś/zbierałaś ? Co to było?
Pamiętam, że w przedszkolu zbierałam tzw. "karteczki" z różnymi postaciami z bajek. Trzymało się je w segregatorach i wymieniało z innymi dziećmi. W podstawówce zbierałam naklejki z High School Musical(hahahaha xd). 
3. 10 rzeczy, których nie może zabraknąć na Twojej liście zakupów.
Banan, jogurt naturalny, serek wiejski, ser żółty, sałata, pomidory, kawa Inka, jakaś nowa owocowa herbata, woda mineralna, jajka.
4. Kiedy ostatni raz przeczytałaś książkę dla przyjemności ?
Jakieś 2 miesiące temu chyba. Ostatnio zmagam się z Potopem i to nie dla przyjemności.
5. O czym był Twój ostatni sen ?
Dzisiaj śniły mi się bardzo męczące sny. To przez chorobę. Strasznie mnie bolała głowa i pamiętam, że bardzo mnie męczyły. Niestety nie jestem w stanie teraz odpowiedzieć co dokładnie mi się śniło.
6. Jaki był ostatni komplement, który usłyszałaś?
"Ładnie dziś wyglądasz"
7.  Jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie i przeżyć ponownie jeden rok ze swojego życia, który rok byś wybrała ?
Na pewno jakiś z czasów przedszkolnych.
8. Kawa czy herbata ?
Chyba na równi. Nie potrafię wybrać.
9. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem ?
Nie potrafię za bardzo określić. Nie potrafię spać dłużej niż do 10 i bardzo rzadko chodzę spać później niż o 1 w nocy. Chyba gdzieś pomiędzy. Poranne wstawanie mi nie sprawia trudności.
10. Jaki jest Twój sposób na odreagowanie po ciężkim i meczącym dniu ?
Długi, ciepły prysznic, herbata/kakao, łóżko i serial/książka.
11. Gdybyś była owocem to byłabyś...
Granatem. Jestem bardzo wybuchowa :)

1. Co daje Ci blog?
Pełno inspiracji i możliwość odreagowania.
2. Jaka jest Twoja największa słabość?
Mam wiele słabości. Łatwo mnie złamać.
3. Twoje największe odkrycie kulinarne (produkt, danie)?
Nie potrafię sobie teraz przypomnieć. Najlepsze co jadłam do tej pory do indyjskie curry, które jadłam podczas pobytu w Anglii. Tego smaku jeszcze nic nie pobiło.
4. Jaką największą walkę w życiu stoczyłeś?
Walka sama ze sobą.
5. Co napawa Cię największą dumą?
To, że jestem osobą odpowiedzialną i dobrze wychowaną.
6. Gdzie widzisz siebie za kilka najbliższych lat?
Studia. Za granicą. Z gromadką znajomych z całego świata.
7. Czego najczęściej szukasz w blogosferze (motywacji, pomysłów itp.)?
Zdecydowanie pomysłów na różne posiłki. Lubię urozmaicać swój jadłospis.
8. Co sprawia Ci największą przyjemność?
Spotkania z przyjaciółmi w czasie słonecznych, wakacyjnych dni.
9. Jaką piosenką, Twoim zdaniem, najlepiej zacząć dzień?
Ostatnio moją piosenką na rozpoczęcie dnia jest piosenka "Uptown Funk" Brno Marsa.
10. Co ma w Twoim życiu największe znaczenie?
Rodzina, życie w zgodzie sama ze sobą, przyjaciele.
11. Co miłego Ci się dziś przydarzyło? :)
Chyba jeszcze nic. Jestem chora i aktualnie wszystko mnie irytuje.

Nie mam pojęcia kogo mogłabym jeszcze nominować. Mam wrażenie, że większość z was już odpowiedziała na pytania. Ale jeśli kogoś pominięto to ja nominuję tą osobę! Niech odpowie na któreś pytania dziewczyn :)

13 komentarzy:

  1. Jaglana idealna <3 Dużo zdrowia :* Musisz odpocząć.
    PS. Ja przez Potop nigdy nie przebrnęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały, słodki poranek, ale na środek dodałabym jeszcze kilka truskawek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, jak się teraz cieszę, że Potopu się u nas nie omawiało? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że zdecydowałaś się na odpoczynek. Nie ma sensu się doprawiać jeszcze bardziej! :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co czujesz, w poniedziałek mam kartkówkę z Potopu.
    Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O! U mnie też dzisiaj banan i cynamon.
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio też tak miałam, brak czasu, życie na wysokich obrotach i mimo, że organizm dawał mi znaki, nie zwolniłiam i co? I teraz już drugi tydzień muszę leżeć w domu, nie mogę wychodzić na słońce i ćwiczyć, a więc lepiej odpocznij od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana odpoczywamy!!! Zdrowiej mi tu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczkowo u Ciebie. Aż mi się Boże Narodzenie przypomniało. :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyleczysz się i powrócisz do realizacji planu ze zdwojoną siłą, o! :)

    OdpowiedzUsuń