środa, 27 maja 2015

392. Kubek na ratunek.

Kakaowo-bananowa kasza gryczana niepalona z orzechami włoskimi i syropem klonowym

Na pierwszej lekcji sprawdzian z chemii, a potem jeszcze długi dzień przede mną. Na dodatek marznę. Pod koniec maja! Zlituj się pogodo nade mną. Niech słońce wyjdzie choć na parę godzin. Już dawno go nie widziałam, a przecież tyle zmienia w nastawieniu i humorach ludzi.
Przynajmniej ta kasza mnie naładowała energią, rozgrzała i sprawiła, że się delikatnie uśmiecham od mojej ulubionej słodyczy banana. 

20 komentarzy:

  1. Kocham kaszę gryczaną. Życzę powodzenia na sprawdzianie. :)
    Ach co się z tym klimatem dzieje? Powinno być tak ładnie. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem co z tą pogodą, chciałabym już nałożyć sukienkę, spodenki a tu nici..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam... zgłodniałam :) Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry początek dnia ^^ i do tego taki pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to musiało być dobre i słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zobaczeniu zdjęcia to samo przyszło mi na myśl :D

      Usuń
  6. boziuuuu wydaje sie mega pyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to musiało smakować, wydaje mi się że syrop klonowy najlepiej komponuje się z własnie wloskimi orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łączę się z Tobą w bólu, bo ja też dziś marznę i moknę :c
    Mam nadzieję, że ta kasza dodała Ci mnóstwo siły ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj poszłam do szkoły w jesiennej kurtce i nadal trzęsłam się jak osika...
    kakao, banan, orzechy - same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, nie lubię kaszy gryczanej, ale może ta wersja by mi zasmakowała? Nigdy nie jadłam kaszy na słodko :O

    OdpowiedzUsuń
  12. gryczana z orzechami włoskimi, a do tego kakao- super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak orzechy w niej miałaś to się nie dziwę, że energii dodała. I syrop klonowy, połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie jadłam tej kaszy na śniadanie, a wersja bananowa jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie jadłam włoskich ;) Muszę jechać po dostawę do dziadka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jeszcze nigdy nie robiłam bananowej kaszy gryczanej. Najwyższa pora to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super śniadanie! Do tego moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń