wtorek, 26 maja 2015

391. Plasterki mocy.

Plasterki jabłka z masłem orzechowym i żurawiną

Gdy wczoraj mama przyniosła zakupy do domu i zobaczyłam duże jabłko prawie takiej wielkości jak moja głowa, wiedziałam już co z niego powstanie. Często jabłko w towarzystwie masła orzechowego jadam jako przekąskę. Dzisiaj zdecydowałam się na nie z rana. Między innymi ze względu na czas przygotowania. Znowu zmienili mi plan. Chodzę teraz wcześniej do szkoły, a ja już przywykłam, że mam na po południu i rano mam dużo czasu. Dlatego dojadam ostatni plasterek i zbieram się na sprawdzian z matematyki. No i fizyka też sama się nie napisze. 

Pamiętajcie dzisiaj o mamach! Ja swojej podłożyłam po północy prezent koło łóżka, niczym św.Mikołaj. Ale dzisiaj wszystkim mamom życzę wszystkiego dobrego!

19 komentarzy:

  1. Według mnie to właśnie bardziej taka przekąska niż posiłek ale bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym się tym na śniadanie nie najadła haha. ^_^ Jabłka z masłem orzechowym nie jadłam od... roku? D: Życzę powodzenia na sprawdzianie. :* I kochana z Ciebie córka, mama napewno jest bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jescze nie jadłam jabłka, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką przekąskę. Na śniadanie też dają radę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekąska niezła, ale śniadanie marne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj lubię ten wpis :D
    Nominowałam Cię do LBA - będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w zabawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za smakołyki :)
    haha ja też się dziś bawię w "św. Mikołaja". Podrzucam te prezenty to tu to tam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to przekąska, ale fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś spróbować jabłka w takiej wersji! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosłownie kilka chwil temu zajadałam się takimi talarkami ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba bym była szybko głodna po takim śniadaniu, ale mimo wszystko pyszne to to było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że sprawdzian poszedł Ci śpiewająco. Trzymam kciuki za wyniki!
    Uwielbiam tą porę, kiedy jabłka są gigantyczne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja po jabłkach szybko głód odczuwam, dlatego dla mnie są idelaane na przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio się zajadam jabłkiem z PB <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zajadać tak jabłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głupio przyznać, ale jeszcze nie próbowałam... :)

    OdpowiedzUsuń