piątek, 22 maja 2015

387. Krwiste serduszko.

Kokosowa* kasza bulgur z truskawkami, malinami i gorzką czekoladą z nadzieniem kokosowym
*gotowana na 1/3 szklanki mleczka kokosowego i wodzie

Wczoraj robiłam małe porządki i natknęłam się na tą zapomnianą przeze mnie kasze, a w zamrażalniku znalazłam ostatki truskawek i malin. Przez noc owoce puściły dużo soku i rano barwiły wszystkiego czego się dotknęło. Dlatego miseczka wygląda jakby ktoś na niej morderstwo popełnił. Dzisiaj jednak nie liczy się dla mnie estetyka, bo śniadanie szybko dojadam i lecę powtarzać historię. Zaczął się końcoworoczny maraton zdobywania ocen. Przyszły tydzień zapowiada się jeszcze gorzej. Oceny, ocenami, ale teraz mam dużo więcej na głowie niż tylko to. Dlatego trzeba spiąć pośladki i dobrze zorganizować czas, by wszystko wyszło na dobre. 

18 komentarzy:

  1. Krwiste śniadania są najlepsze ♡
    Powodzenia z historią! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Krwiste śniadania są najlepsze ♡
    Powodzenia z historią! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie trzymam kciuki i za oceny, i za dobrą organizację - bo bez tego ani rusz! Wiem o tym doskonale, bo sama mam w przyszłym tygodniu milion sprawdzianów i kartkówek.
    Wieki nie jadłam kaszy bulgur. Chyba czas przypomnieć sobie stare, dobre smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No mam nadzieję, że u mnie niedługo też się tego koloru owoce pojawią. Póki co chyba zrobię sobie coś kokosowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam kaszy bulgur na słodko. Zachęciłaś mnie do spróbowania :> Po takim śniadanku nie ma możliwości zdobyć złą ocenę - powidzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kasza króluje ostatnio w moich obiadach, w słodkiej wersji jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale one bosko wyglądają, takie wilgotne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. aż nabrałam ochotę na kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za zbieg okoliczności! Właśnie jadłam tę czekoladę w towarzystwie popołudniowej kawy. Najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój dzisiejszy faworyt dzięki tym malinom i truskawkom ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się podpisuje pod tym obiema nogami i rękoma :D te owoce do kokosowej kaszy idealny poranek :)

      Usuń
  11. W takim wydaniu jej jeszcze nie jadłam. Na pewno dodam mleka koksowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką krwią to się można zajadać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też teraz szaleją ze sprawdzianami.. ale jeszcze tylko troszkę i będziemy mieć luz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też spinam pośladki, a Twoją krwawą miseczkę porywam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie skarby znajdować ;)

    OdpowiedzUsuń