sobota, 16 maja 2015

383. Przesłanie w śniadaniu.

Zapiekany chleb wieloziarnisty z szynką, serem i papryką podany z keczupem

Taki chleb jest idealnym sposobem na wykorzystaniem podeschniętego chleba, niepierwszej świeżości sera czy szynki. U mnie nic nie może się zmarnować!

W tym śniadaniu jest wszystko co chciałam wam przekazać. Wysyłam wam mnóstwo miłości i uśmiechu. W ostatnich te dwie rzeczy towarzyszyły mi w życiu. Wiele się dzieje. Ostatni miesiąc w szkole się zaraz zacznie, więc nauczyciele szaleją ze sprawdzianami i innymi pracami. W teatrze szkolnym dostałam jedną z głównych ról, a tekst sam się nie nauczy. W domu pełno obowiązków, bo na mamę zwalił się nawał pracy, a ja nie mogę jej samej zostawić. Do tego za niecały miesiąc jestem druhną i przygotowania idą pełną parą. Sukienki, paznokcie, fryzury i wieczór panieński(który jest już dzisiaj!). Pomiędzy tym udaje mi się czas na upieczenie czegoś, wyjście z przyjaciółmi i czas dla rodziny. W końcu czuję, że żyję. Dlatego kończę kawę(bez której ostatnio nie mogę żyć) i biorę się do dalszej roboty!

22 komentarze:

  1. I to rozumiem! Oby tak dalej:) Uśmiechu i miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci wszystkiego :) Bardzo ciesze się że tak się Tobie układa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze śniadanie i super, że odżyłaś! :D
    Baw się dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha ale się uśmiechnęłam na widok tego zdjęcia! :)
    Udanego wieczoru panieńskiego życzę, wybaw się porządnie, żeby jutro brzuch bolał od śmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wirtualnie odsyłam Ci to samo :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że u Ciebie tyle energii i pozytywnych emocji. Oddaj trochę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywny początek dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie się czyta, że tyle się u Ciebie dzieje, a to wszystko z uśmiechem na twarzy! :) A śniadanie tj. chleb z serem i keczupem to smaki dzieciństwa, często z mikrofalówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odsyłam do ciebie to samo słońce ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo się u Ciebie dzieje- gratuluję roli w przedstawieniu(ale super!), powodzenia z obowiązkami oraz przygotowaniami do ślubu! Wysyłam Ci dużo uśmiechu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak dużo się u Ciebie dzieje! Widać jednak, że podchodzisz do wszystkiego pozytywnie, tak trzymaj! Również przesyłam dużo uśmiechu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. za czasów młodości, kiedy miało się kilka-naście lat :D czyli bardzo dawno takie jedzonko było jednym z moich ulubionych ! robiłam na dwa sposoby, albo maczałam w jajku i na patelnie potem odwracałam ser szynka i przykrywałam patelnie, lub chleb ser szynka i do mikrofalówki :D ALE MI PRZYPOMNIAŁAŚ TE PIĘKNE LATA MŁODOŚCI :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemnie się to czyta, młodość jest po to by nie mieć czasu na nudę :D
    wysyłam Tobie to samo! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie to samo! (no może bez tego teatru, bo aktorka ze mnie żadna :D)
    I szczerze mówiąc, wcale mi to nie przeszkadza, że tyle się dzieje - taki tryb życia mi chyba najbardziej odpowiada i dlatego tym bardziej się cieszę, że też nie narzekasz na nudę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, widzę, że mamy podobnie! Nie lubię wyrzucać jedzenia i zawsze staram się je jakoś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile się u ciebie dzieje *.* Ale to dobrze ! Bo trzeba korzystać z życia pełną parę i nie marnować każdej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie proste okazanie uczuć <3 Przez żołądek do serca :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uśmiechu i miłości każdy potrzebuję, bo to najpiękniejsze dary :)
    Mam nadzieję, ze jesteś szczęśliwa :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerp z życia pełnymi garściami. ;)

    OdpowiedzUsuń