piątek, 15 maja 2015

382. Wiosenne zachcianki.

Serek wiejski z rzodkiewką, pomidorem i szczypiorkiem, grzanki z chleba żytniego

Bo właśnie o tej porze roku najbardziej lubię takie nieskomplikowane rzeczy. Nie trzeba wielu składników, żeby cieszyć się dobrym smakiem. Uwielbiam oklepane połączenie sera białego z rzodkiewką i szczypiorkiem. Nowalijki owładnęły mną całkowicie. Zajadam serki z rzodkiewką, wszędzie dodaję sałatę, gotuję moją pierwszą botwinkę i kompot z rabarbaru. W końcu nadchodzi mój ukochany czas w roku. I od razu jakoś tak człowiek ma więcej energii i chęci do życia.

Zaciskam kciuki dzisiaj za wszystkich piszących maturę z chemii! Za dwa lata i ja będę w tym gronie.

14 komentarzy:

  1. moje ukochane wiosenne śniadanko :)
    najlepsze połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę sobie zrobić taki twarożek z dodatkami, wreszcie mamy pełnię możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej nie mogłaś połączyć tych smaków :D:D Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jatam wole serek na słodko, ale wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste smaki,a smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie ulubiona mieszkanka mojej mamy ;) a ja bym tam jeszcze ogórka dołączyła i zjadła wszystko osobno, bo osobno wolę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiejski z rzodkiewką i szczypiorem to moje ulubione wytrawne połączenie z wieśniakiem w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie tak samo jadam serki wiejskie a potem cała brudna jestem bo z dziurek w chlebie ścieka wszędzie śmietanka z serka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Serek wiejski to moja opcja awaryjna, którą zawsze mam w lodówie, gdyby coś poszło nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieśniak, szczypior i pomidor - od razu pierwsza myśl: WIOSNA! :)
    Dziękuję za kciuki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak wygląda większość moich kolacji ostatnio <3 ale na śniadanie też pyszka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pychotka :) piona! za dwa lata też będę na maturce z chemii :<

    OdpowiedzUsuń