czwartek, 14 maja 2015

381. Tylko dwa składniki.

Dwuskładnikowe pancakes bananowe podane z masłem orzechowym i domowym dżemem malinowym

Zupełnie nie miałam pomysłu na dzisiejszy poranek. Zanim zaczęłam robić śniadanie przechodziłam do kuchni wiele razy, ale tylko napić się wody i spojrzeć na zegar. Gdy zaczęło mi już porządnie burczeć w brzuchu, zdecydowałam się w końcu coś zrobić. Mój wzrok mimowolnie powędrował w stronę dojrzałego banana. W lodówce znalazłam dwa wiejskie jajka od babci i tak powstały te słynne placki. Wcześniej natykałam się na nie wiele razy na różnych blogach i filmikach na youtube. Tam jednak wychodziły ładne, porządne placki. U mnie powstały małe, niekształtne i trudno obracające się placuszki. Niemniej jednak nie ujęło im to prostego bananowego smaku. Do tego ulubione masło i dżem od babci. Dawno nie miałam tak leniwego i pysznego poranka.

24 komentarze:

  1. Pycha! Tylko raz je robiłam, więc czuję, że niebawem znów zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj chodziłam w prawo i w lewo, nie mogąc zdecydować się co tak naprawdę mam ochotę zjeść na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już wiele razy te placki, ale jakoś nie umiem się do nich zabrać. Jajko i banan nie brzmią dla mnie zbyt zachęcająco haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiem jak ludziom wychodza takie równiutkie i łatwo się przewracają na patelni. Mimo to smakiem nadrabiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te placki to raj dla kubków smakowych <3 Zanim przeszłam na weganizm to bardzo często się nimi zajadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak je robiłam nie aż tak dawno temu to też właśnie z malinami i masłem orzechowym. Też mi wyszły malutkie i pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ich nie robiłam. Chyba muszę się odważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje pierwsze placuszki. Najprostsze i bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. One są pyszne i mega słodkie XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło orzechowe i malinowy dżem, idealne połączenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za ten dżem mogłabym zabić ! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie robiłam, chyba spróbuję! :)

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam to pierwsze placki jakie pojawiły się na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ładnie! Cały czas boję się zrobić te placki, pewnie od razu by mi się rozwaliły:p

    OdpowiedzUsuń
  15. a mam od jakiegoś czasu ochotę na placki, ale sama do końca nie wiedziałam na jakie konkretnie, myślę, że powyższe były by ideał :D jak tylko uzupełnię zapasy bananowe robię, bo ochoty mi narobiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. to są moje "awaryjne" placuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jadłam ich nigdy, ale jako fanka prostoty jestem zdecydowanie na tak - minimalizm oznacza maksimum smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że te placki to już każdy jadł! :)

      Zazdroszczę tego leniwego poranka, a z drugiej strony u mnie się jutro taki szykuje - w końcu! :)

      Usuń
  18. A ja myślałam, że to racuszki :D
    Jako fanka banana na pewno kiedyś wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też nie wyszły przepiękne, ale smak sie liczy najbardziej. A smaczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze ich nie robiłam, ale kuszą... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ich jeszcze nigdy nie jadłam! Raz się do nich przymierzałam, ale nie wiedziałam, że tak szybko można je zwęglić na patelni i zostawiłam je na małym ogniu (tak jak robię z omletami, albo innymi placuszkami) wracam a tu.. po plackach. Kilkuminutowe skrobanie patelni ze szczątek jaj i banana zniechęciło mnie do kolejnych prób xD

    OdpowiedzUsuń