sobota, 9 maja 2015

378. Zmrożona góra.

Truskawkowo*-bananowy krem z tofu podany z domową granolą
*z mrożonych truskawek

Dzisiaj znowu chciałam zjeść kanapki z masłem orzechowym i bananem, ale potem sobie przypomniałam, że ostatnio mam nieposkromioną ochotę na lody. Jednak napotkałam kolejny problem. Nie zamroziłam wczoraj banana. No ale przecież w zamrażalniku są jeszcze zeszłoroczne truskawki. Zaczęłam kombinować i wyszedł taki mroźny krem. Ochota na coś zimnego dzisiaj została zaspokojona i to w smacznym stylu!

Przepis na truskawkowo-bananowy krem z tofu:
180 g tofu naturalnego
1/2 dojrzałego banana
150 g truskawek (u mnie mrożone)
1 łyżka syropu z agawy

Wszystkie składniki zmiksować na gładką konsystencję. Podać z ulubionymi dodatkami.
Smacznego!

18 komentarzy:

  1. O, kolejna propozycja na wykorzystanie tofu! ja akurat mam zamrożone banany, więc lody jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja w pierwszym momencie myślałam, że to lody :) ale krem też zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piątka za tofu :D Lody z nim też muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo *.* Porywam ten pucharek i nie oddaję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie lody to mogę jeść dzień w dzień :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O, na takie ldoy to nie wpadłam jeszcze, ale na pewno zrobię, bo dużo truskawek mam jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. JA ochotę na takie lody mam codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. krem jak marzenie! ta konsystencja jest wprost idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie wygląda! Ty masz nieposkromioną ochotę na lody, a u mnie taka ochota jest na ..masło orzechowe :) Także u mnie kanapki by zwyciężyły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie wypełniony pucharek! Uwielbiam takie mrożone kremy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym nie wiedziała , że on jest z tofu, to nie uwierzyłabym :D Kusisz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bananowe najlepsze :D Fajnie podane :)
    Ricotta wróciła do Lidla :D Sprawdź u siebie czy też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymałam dzisiaj tofu w ręku i zastanawiałam się nad jego wykorzystaniem! :D Dobrze, że przeczytałam Twój wpis - teraz kupię i skorzystam z przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tofu na słodko to nie moja bajka, ale tu wyglada bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śniadaniowe lody, to świetny sposób dla ochłody :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj również znalazłam na dnie zamrażalnika jakieś truskawki i wyszedł krem truskawkowy :D Twoja wersja bardzo do mnie przemawia,mniam!

    OdpowiedzUsuń