piątek, 1 maja 2015

373. Niemajówko.

Cynamonowo-owsiane serniczki z patelni podane z karmelizowanym jabłkiem

Miał być rabarbar, tak na rozpoczęcie sezonu. Niestety wracałam do domu później niż miałam w założeniu i niestety już nie było. Może w poniedziałek się uda.
Dzisiaj śniadanko w stylu, dokończ to co może się zepsuć przez weekend, bo nie będzie cię w domu. Dlatego sięgnęłam po twarożek i zrobiłam dawno niejedzone serniczki. Nie wyszły mi tak jak wcześniejsze. Te się bardziej rozlały po patelni, ale smaku im to nic nie ujęło. 

Majówka miała zacząć się inaczej. Już mnie chyba nic nie zdziwi. Tyle się ostatnio psuje, że jestem już chyba gotowa na wszystko.

Przepis na cynamonowo-owsiane serniczki z patelni:
150 g twarożku naturalnego
małe jajko
3-4 łyżki mąki owsianej
1/2 łyżeczki cynamonu
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta sody
szczypta soli

Wszystkie składniki wymieszać ze sobą i odstawić na min.20 min. Można zostawić w lodówce na całą noc. Rozgrzać patelnię. Zwilżonymi dłoni formować serniczki i kłaść na patelnię. Przykryć. Smażyć na małym ogniu przez ok.5-7 min z każdej strony.
Podać z ulubionymi dodatkami.
Smacznego!

23 komentarze:

  1. Dawno nie jadłam serniczków z patelni... Pogoda się psuje to na pewno :(
    Rabarbarze, gdzie jesteś? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się psuje, żeby później było co robić, co naprawiać ...
    Swoją drogą świetne śniadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym taki polski rabarbar od babci :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Smak jest najważniejszy, a jestem pewna, że był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smak jest najważniejszy, a jestem pewna, że był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale błyszczy to jabłko :) Pyszny początek dnia :)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Na rabarbar jeszcze kupa czasu :) Sezon dopiero się zaczął! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Majówka zaczęła Ci się bardzo smacznie i tego się trzymaj kochana, nie pozwól sobie na zniszczenie tego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, hej głowa do góry :) nie zawsze wszystko jest po naszej myśli ale nie ma się co załamywać :*
    serniczki z tym jabłkiem musiały bezbłędnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i nie jest jakoś mega-ciepło, ale przynajmniej deszcz nie leje (co się już zdarzało!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ! u mnie też dziś serniczki :D ale w nieco zmienionych smakach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć jesienne połączenie, ale je kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesienne smaki, ale za to jakie dobre!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rabarbar rabarbarem, ale takie karmelizowane jabłko kusi równie mocno!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak czy inaczej jest wspaniale i smacznie i slicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Głowa do góry, majówka się jeszcze nie skończyła, wszystko się może zmienić!
    A serniczki bajeczne, szczególnie z tym karmelizowanym jabłuszkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo burzy zawsze wychodzi słońce, pamiętaj o tym! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Karmelizowane jabłko....rajjj <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniaaam:(
    Głowa do góry, musi się wszystko ułożyć! ♥

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  20. Cynamonowe smaki to te, do których coś mnie ciągnie. Mimo pory roku w ogóle z cynamonem nie związanej :) Super placuchy!

    OdpowiedzUsuń
  21. będzie dobrze napewno :)
    zapraszam: http://bonne-vivre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń