poniedziałek, 27 kwietnia 2015

370. Zielono mi.

Smoothie z jarmużem, mrożonym bananem i jabłkiem podany z domową granolą

Nie wiem jak wam, ale mi takie zielone potworki dodają dużego kopa z rana. Moc witamin działa cuda. Dzisiaj ta energia mi się przyda, bo jak w każdy poniedziałek nie będzie mnie przez cały dzień w domu. Tydzień roboczy niby o dzień krótszy, ale zapowiada się tak samo, jak nie bardziej intensywny. Na razie cieszę się jeszcze promieniami słońca, bo podobno jak to u nas w Polsce bywa, pogoda na majówkę ma się popsuć. Dlatego pierwszy raz w tym roku zakładam sukienkę i ruszam do szkoły. 

20 komentarzy:

  1. Smoothie na śniadanie się u mnie nie sprawdzają, bo za pół godziny jestem głodna :D Ale rzeczywiście, kopa dają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony potworek na śniadanie i dzień od razy piękniejszy się staje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, takie zielone smoothie, ale nie tylko te - zawsze dodają dużooo energii :) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie koktajle są wspaniałym rozwiązaniem na każdą okazję :)
    Nie daj wiatrowi poderwać sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o takim potworku!
    no tak, ma być dość chłodno na majówkę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna osoba stawia dziś na jarmuż oraz przypomina mi o domowej granoli-to chyba jakiś znak, co nie? :D
    Oj pośmigałabym w sukience <3 ale niestety, rana mi nie pozwala nawet na spodenki 3/4 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zielonymi koktajlami jak wiadomo bardzo się lubimy, ale kochana - wiesz na jakie zdjęcia czekam ! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boję się użyć jarmużu do kokotajlu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odpowiem na pytanie, bo do pory jeszcze nie próbowałam tego smoothie :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jarmuż w tej postaci ;_

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzależniasz sie powoli od zielonego!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też zawsze takie koktajle dodają kopa z rana!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie już się pogoda popsuła ;p piłam wiele koktajli, ale zielonym się jeszcze nie zaznajomiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie takie smufiacze też niesamowicie doładowują, green power ;-]
    Smutek mi zmarszczył czoło na wiadomość, że ze środy na czwartek na być 0*C - kwiaty mi zmarzną .__.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainspirowana Tobą zrobiłam wczoraj takiego potworka, tyle, że z sałaty i muszę przyznać, że był pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio robiłam jarmużowe chipsy. Ale koktajle też są OK.

    OdpowiedzUsuń