sobota, 25 kwietnia 2015

369. Truskawkowe wypłynięcie.

Truskawkowo-jogurtowy krem jęczmienny* z nerkowcami* w słoiczku po nutelli
*na płatkach jęczmiennych
*więcej zatopione w środku

Ostatnio zdecydowanie nie jest moja dobra passa śniadaniowa. Dzisiejsze śniadanie znów mi spłatało figla. Kremu było tak dużo, że zaczął wypływać, a i tak resztę dojadłam z garnuszka. No i wyszło za rzadkie jak na mój gust. Zdecydowanie preferuję gęstsze śniadania. No, ale koniec narzekania. Zauważyłam, że ostatnio wiecznie mi coś nie pasuje. Może zmienię nastawienie i wszystko znów będzie mi wychodzić? 
Przynajmniej było smacznie. 

21 komentarzy:

  1. Jejku dla Ciebie to zła passa a dla mnie śniadanie mistrza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to nie twoja passa to ja się nie odzywam bo ja to wzrokiem pożeram XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Niegrzeczny krem! :D Za karę został zjedzony:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze można zagęścić przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, często ostatnio narzekasz! Śniadanie genialne przecież! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Przynajmniej było smacznie" no i to najważniejsze :) Przecież tego właśnie po posiłku należy oczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A rownież preferuję gęste śniadanie... Znam ten "rzadki" ból :p
    Tak czy siak, wiem że było pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie narzekać, bo staje mi przed oczami kolega, który nie dość że gada ciągle (i bez sensu!), to jeszcze wszystko mu wiecznie nie pasuje. Ale spoko, osiągnąć takie mistrzostwo w tym, jak on, to byłby wyczyn na metę dłuższą niż życie, więc Twoje malutkie narzekania to nic ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. też wolę gęste konsystencje ale od czasu do czasu to takie rzadkie też są pyszne :)
    truskawkowy i jeszcze w nutelli- bomba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to śniadania z Tobą współpracują, bo masz duuuże porcje i możesz się najeść, o! A wyglądowo zachęca bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że udało Ci się "złapać" całą wypływającą zawartość, bo szkoda każdej kropelki takiego cuda !

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się bardzo podoba ten krem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kocham geste papki, dlatego nie przepadam za koktajlami na śniadanie. Ale wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł z wykorzystaniem nerkowców;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z wykorzystaniem nerkowców;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zjadłabym ten jogurt, ale nerkowców nigdy nie próbowałam :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Eeee tam. Ja tam lubię bardzo twoje śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten truskawkowy, wypływający krem wygląda meeega apetycznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale apetycznie wypływa... ;)

    OdpowiedzUsuń