sobota, 18 kwietnia 2015

363. Zielona fala.

Koktajl z jarmużem, bananami*, sokiem jabłkowym i siemieniem lnianym podany z domową granolą
*jeden normalny, jeden mrożony

Tyle dobrych rzeczy nasłuchałam się o jarmużu przez cały roku niemalże, że kiedy spotkałam go w Biedronce, nie zawahałam się przy sięganiu po niego. Na pierwszy rzut poszedł koktajl. Myślałam, że nie za bardzo mi spasuje, ale jakże się myliłam! Jak dla mnie jest jeszcze lepszy niż ten z rukoli. Zdecydowanie teraz będę powtarzać ten koktajl! Bez zbędnego cukru i dodatków. Taki najlepszy.
Idealne doładowanie przed szukaniem sukienki dla mnie jako druhny i wieczorną nauką. 
Miłej soboty! 

25 komentarzy:

  1. Jarmużu nie próbowałam jeszcze nigdy, ale niezmiernie zachwyca mnie jego kolor w różnych smoothies, więc czaję się na to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w poszukiwaniach :)
    Czipsy z jarmużu zrób koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jarmuż jest super, a koktajle z nim już w ogóle rządzą!:)
    Szukanie sukienki to niezłe wyzwanie, powodzenia!:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę jednak chyba ze szpinakiem, choć tym z jarmuży też nie pogardzę :D
    Udanego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jarmuż jest genialny pod każdą postacią - polecam podsmażany z suszonymi pomidorami, poza tym chipsy z jarmużu :) i oczywiście w smoothies - najlepszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie się zgrałyśmy :D Z mrożonym bananem będę musiała koniecznie wypróbować :) Nie wiem jak to możliwe ale mój smakował jak jabłko aaaa jabłka tam w ogóle nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czipsy z jarmużu, ale w koktajlu jeszcze go nie jadałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze lekkie śniadania to właśnie te potwory zielone:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mm jarmuż, uwielbiam go!
    Koniecznie zrób zupę z jarmużem i omlet! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak dzisiaj kusicie koktajlami i mrożonymi bananami, że sama zrobiłam bananowe lody! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kusisz takimi zielonym potworkiem, z jarmużem jeszcze nigdy nie próbowałam :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor jest niesamowity. :)
    I ja też polecam chipsy z jarmużu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oł łał, druhną będziesz - życzę upolowania fajnej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jarmuż jeszcze przede mną, ale gdy go zdobędę, na pewno wypróbuję ten koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ogromny problem z sukienką na ślub, też będę druhną, a nigdzie znaleźć nie mogę długiej, błękitnej sukienki ;C
    Koktajl z jarmużu również mnie nie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wielka fanka jarmuzu w formie surowej nie jestem (bo chipsy z niego to zupelnie co innego!) ale moze to dlatego, ze jeszcze go nie miksowalam...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, czy jarmuż mi się przejadł, czy o co chodzi, ale ostatnio nie mogę przełknąć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek piękny! Jak tam poszukiwania sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że zakupy udane :)
    I fakt, zgrałyśmy się dziś ze smoothie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię jarmuż ;)
    A w smoothie w sumie rzadko u mnie bywa, częściej szpinak, a przecież jarmuż raczej jest zdrowszy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się właśnie tyle o jarmużu nasłuchałam, ze chyba czas go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń