sobota, 11 kwietnia 2015

358. Nowa ulubiona.

Waniliowa* owsianka z siemieniem lnianym,bananem*,kajmakiem i orzeszkami ziemnymi
*gotowana na waniliowym napoju sojowym
**więcej w środku

Nie wiem czy to dlatego, że dawno u mnie nie gościła zwykła owsianka czy to połączenie jest tak dobre, ale ta owsianka stała się moją ulubioną. Wszystkie inne teraz dla mnie przestały istnieć. Koniecznie powtórzę w najbliższym czasie! Prosto, szybko i smacznie. Dzisiaj tego mi było trzeba. Przed ważnym testem z angielskiego, sprzątaniem i wieczorną imprezą. Do tego słońce świeci. Lepiej nie mogłam zacząć tego dnia. 

25 komentarzy:

  1. O tak, ta waniliowa jest jakaś taka wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dobrze rozumiem, dlaczego tak Ci zasmakowała - jest waniliowa! :D Ja już od pewnego czasu zakochałam się w tym waniliowym smaku i dość często do niego powracam :) Ja (jak to ja) dodałabym jeszcze do niej szczyptę cynamonu ;D O tak, słoneczko w końcu się pokazało i mamy piękny sobotni dzień - czego tu chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waniliowy smak jest urzekający. ja też już dawno nie jadłam owsianki ale jutro to zmienię :) chyba XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie połączenie smaków faktycznie musiało być bardzo dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety, faktycznie jest cudna- ale co to ma być, za testy w weekend? D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz, tak naprawdę, miałem styczność z prawdziwą wanilią i... jak kurczę tęsknię no!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno nie jadłam waniliowej owsianki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kajmak, banan i orzeszki, trafiłam do raju?
    Udanego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. już wygląda pysznie, to nie dziwię się, że tak smakowała :)
    chcę ten kajmak! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko idealnie ze sobą współgra, a najbardziej przemawia do mnie banan-kajmak <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać, nic ująć :) Robię identyczną!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gotowana na waniliowym napoju sojowym? Też ją uwielbiam <3 I kajmak do tego, o mamciu... można się rozpłynąć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ostatnio mega fazę na kajmak więc kupiłaś mnie nią!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm Pychota *.* tyle Dobroci z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stała się on Twoją ulubiona chyba za całokształt :F za to genialne połączenie właśnie w owsiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj, pamiętam jak dodałam kajmak do owsianki. Ekstra połączenie :) A na sprawdzianie życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za to ostatnio pokochałam wszelkiego rodzaju śniadania przygotowane na zaparzonej kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosta owsianka, moja ulubiona!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie :) nie dziwię się, że Ci zasmakowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba ci się nie dziwię, czuję, że gdybym jej spróbowała, skradłaby mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to mówią : "szczena opada". Najpiękniejsza i najbardziej apetyczna owsianka tego tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie owsianki, w których są proste smaki. I też daję sporo siemienia, są również takie piegowate :)

    OdpowiedzUsuń