czwartek, 9 kwietnia 2015

356. Przemycam deser.

Kawowe* płatki jaglane z serkiem mascarpone, kremem mocha, malinami i kakao
*dodana zaparzona łyżeczka kawy w 1/4 szklanki wrzątku

Mascarpone jest podstawą do słynnego deseru tiramisu. Jest to jeden z moich ulubionych deserów, bo jestem straszną amatorką kawy. A, że zostało mi trochę serka po świątecznych wypiekach, postanowiłam wykombinować coś w podobnych smakach. W końcu tyle zaoszczędziłam czasu, sprawiając sobie takie śniadanko, niż robiąc oryginalny deser. 

W końcu wyszło słońce. W końcu robi się ciepło. W końcu wiosna. W końcu pojawił się uśmiech na twarzy. Kontynuujemy walkę o swoje. Nie poddajemy się.

17 komentarzy:

  1. A ja za tiramisu nie przepadam glownie ze wzgledu na amaretto, za to taki pucharek chetnie bym porwala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje alternatywa tego deseru szalenie przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim deserem mogłabym rozpoczynać każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kawowy to chętnie bym zjadła:) I mascarpone mam w lodówce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Walcz do końca!
    Tez bardzo lubię tiramisu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za tiramisu nie przepadam, ale na sobotnie śniadanie do łóżka dla mamy, amatorki kawy będzie idealne, więc trochę zgapię pomysł, jeśli się nie obrazisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że nigdy mascarpone nie jadłam... :o a tiramisu z chęcią bym skosztowała.
    Tak, W KOŃCU! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam otwarte 250g mascarpone i nie wiem co z tym zrobić ;(
    Oj tak, wiosna motywuje do tej walki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. prawdziwy deser!
    na dworze cieplej, słoneczko i od razu lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tiramisu to mój ulubiony deser ! :D a kawę to ja mogę codziennie ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. deser na śniadanie plus kawa= energia na cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu wszystkie będziemy szcześliwe :D

    https://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, nie pogardziłabym takim deserem na śniadanie!:D

    OdpowiedzUsuń