środa, 8 kwietnia 2015

355. Polecane smaki.

Kakaowe tosty francuskie podane z jabłkiem i masłem orzechowym

Bo ktoś kiedyś polecił połączenie kakao-jabłko-masło orzechowe. Wtedy ja się zdziwiłam, że jeszcze tego nie próbowałam, a przecież te trzy produkty zawsze są w mojej kuchni. Po świętach teraz biorę się za nadrabianie zaległości z zakładek. Dzisiaj tosty. Bo jak zwykle kupiono za dużo chleba na święta i trzeba go jakoś spożytkować. Tosty francuskie są do tego idealne. 

Jak to jest, że jedna osoba potrafi nas doprowadzić do takiego stanu? Wczoraj byłam dosłownie na granicy moich nerwów i wytrzymałości. Dobrze, że sobie nic nie zrobiłam, że się w porę otrząsnęłam. Przespałam się z tym i dzisiaj wracam chyba ze zdwojoną siłą. Pokażę jej na co mnie stać.

20 komentarzy:

  1. Spróbuj jeszcze połączenia: kakao-pomarańcza-masło orzechowe.. jak dla mnie lepsze od wersji z jabłkiem:)
    Uważaj na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to połączenie. :) Z tostami francuskimi musiało być wyjątkowo dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślinka cieknie na widok tego połączenia! A ja nigdy nie robiłam tostów francuskich w wersji kakaowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kakaowych nigdy nie jadłam, ale pewnie są pyszne. Z takimi dodatkami, istna poezja <3
    Ważny jest spokój, ale znanie swojej wartości również ;) Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że się nie dałaś. Całą złość przelej na to, by pokazać, że jesteś świetna!
    Nie jadłam francuskich tostów, chyba dlatego, że średnio za pieczywem jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi nikt tego połączenia jeszcze nie polecił dotychczas. Zapowiada się smakowicie, więc pewnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milion lat nie jadłam tostów francuskich! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. motywujesz mnie by zrobić po raz kolejny kakaowe tosty francuskie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu moja wścibskość wzięła górę i zapragnęłam wiedzieć o kogo chodzi. Pokaż na co Cię stać! ;D
    A co do pieczywa po świętach.. to dziś też miałam takie śniadanie! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabrzmiało bardzo wojowniczo to co napisałaś w ostatnich zdaniach. Silna jesteś bardzo, więc wiem, że nie dasz się nikomu.
    A połączenie kakao- masło- jabłko wiele osób zachwalało, trudno się dziwić, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podałaś tak fajnie, że na pierwszy rzut oka myślałam, że to placki ;] i światełko jakie ładnie miałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. na pierwszy rzut oka myślałam, że to kakaowe placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo dobry sposób - nie wybuchać, a przespać się z tym; zazwyczaj wiele rzeczy odchodzi w niepamięć albo patrzy się kompletnie z innej perspektywy. Mądrze postąpiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kakaowe ^^ genialny pomysł i do tego te jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I takie nastawienie mi się podoba! Krzywdzenie siebie przez innych to głupota, lepiej być silną, trzymaj się xx
    Tosty francuskie... Coś czuję, że wkrótce zagoszczą na moim talerzu!

    OdpowiedzUsuń
  16. saaame pysznosci *.* i to jeszcze z rana takie smakolyki serwujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ta górka masła orzechowego kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masło orzechowe i tosty francuskie ♥ mmm do tego miód rzepakowy i byłoby cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masło orzechowe z jabłkiem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń