sobota, 7 marca 2015

Recenzja #6 Łaciata śmietanka


Dzisiaj będę dla was recenzować zwykły serek śmietankowy. Dość dużo u mnie ich idzie, bo bardzo je lubię. Ułatwiają bardzo sprawę, kiedy nie chce się rozrabiać twarogu ze śmietanką. Duże ułatwienie, nie powiem. Zawsze korzystałam z innej firmy serka śmietankowego, ale ostatnio w sklepie skusiłam się na ten, który był w promocyjnej cenie. Odwróciłam, by sprawdzić skład i bez zbędnego zastanowienia wpakowałam do koszyczka. Nie żałuję tej decyzji. Z resztą przekonajcie się sami!


Wygląd: Serek jest w dość poręcznym opakowaniu ze szczelnym wieczkiem, który utrzymuje serek dłużej w świeżości. Pod wieczkiem znajduje się jeszcze jedno zabezpieczenie. Serek jest bardzo kremowy i nie przypomina raczej w konsystencji najsłynniejszego serka Almette. Czy jest to wada? Według mnie nie. Almette jest spulchniane azotem. Ten serek nie, więc mamy tutaj mniej przerobiony wyrób.


Skład: Co mam dużo pisać... Sami widzicie, że nie ma się do czego przyczepić!


Smak: Do smaku też nie mam zastrzeżeń. Serek nadaje się zarówno jak i do słodkich, jak i do wytrawnych potraw. Sama sprawdzałam! Różni się odrobinę w smaku od mojego ulubionego produktu, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Zawsze najbardziej lubiłam te naturalne smaki serków, bo z reszty za bardzo zalatywało sztucznymi aromatami, a jak będę chciała to na kanapkę położę sobie paprykę albo serek wymieszam ze świeżym szczypiorkiem.


Czy kupię ponownie? Oczywiście. Jeśli nie będę mogła znaleźć mojego ulubionego produktu lub ponownie natknę się na promocję to bez wahania włożę go do koszyka.

Ocena produktu: 9/10





20 komentarzy:

  1. O, bardzo lubię ten serek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię Bielucha :) A jaki jest Twój ulubiony serek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sklad godny podziwu ale... sprzedawalam ten serek podczas wakacyjnej pracy w sklepie i zle mi sie kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tego akurat jeszcze nie jadłam ale lubię takie naturalne serki, szczególnie z dżemem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także bardzo lubię ten serek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego składu to ze świecą szukać !:P

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten serek, ale moim ulubionym jest chrzanowy ::) z plastrem pomidora i odrobiną soli i pieprzu! MNIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te serek jest bardzo dobry, ale nawet nie wiedzialam że on ma taki piękny skład :o

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba mój ulubiony serek, duży plus za skład i za sam smak, który nie przypomina za mocno śmietany, bo tego nie lubię :D fajnie sprawdza się na słodko jak i na slono, zwłaszcza na ciepłym pieczywie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten serek. Jest idealny na kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie jadłam, ale skład jest naprawdę dobry, więc może jeśli złapię, to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten serek. Tak samo jak zwykły, naturalny z Biedronki - też ze świetnym składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, a Łaciaty ma jeszcze świetny meksykański!

      Usuń
  14. Nie jadłam, jestem wierna Piątnicy, ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń