czwartek, 26 marca 2015

Czas na małe co nieco #Koktajl z rukolą

Koktajl z rukolą, bananem, jabłkiem, sokiem z pomarańczy, miodem, kardamonem, imbirem i cynamonem

Koktajle chętnie wypijam na drugie śniadanie w każdej postaci. Myślę, że chyba jakby się uparł do można użyć każdy owoc i warzywo do zmiksowania i przyrządzenia koktajlu. Dzisiaj wam przedstawiam nowo odkryte przeze mnie połączenie. Oprócz owoców i rukoli dodałam tutaj parę przypraw i miód, bo akurat gorzej się czułam i myślałam, że się rozłożę. Nie jestem zwolennikiem faszerowania się lekarstwami, więc postawiłam na naturalne prozdrowotne produkty. 
Rukola w koktajlu jest tylko dla tych co ją wcześniej próbowali i polubili, bo daje tutaj dość mocny ostry posmak. Mnie jednak on tu pasuje. 

Przepis na koktajl z rukolą:
duża garść rukoli
1 dojrzały banan
1 małe jabłko(1/2 dużego)
sok wyciśnięty z jednej pomarańczy
porządna łyżeczka miodu
szczypta kardamonu
1/4 łyżeczki imbiru
1/3 łyżeczki cynamonu
chlust wody

Wszystkie składniki zmiksować. Jeśli konsystencja będzie dla was za gęsta, dodajcie więcej soku lub wody. Smacznego!

Wiosenny detoks

16 komentarzy:

  1. Zawsze jak widzę takie koktajle, aż mi ślinka cieknie, ale potem jakoś się nie kwapię do ich przyrządzenia. Ale jak tylko nadejdą na dobre ciepłe dni będę takie pyszności popijać z wielką chęcią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym jeszcze rukolę lubiła, to byłabym zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to jest dobry sposób na polubienie rukoli!

    OdpowiedzUsuń
  4. To dużo zdrowia Ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaniedbałam koktajlowanie ostatnio. Lato idzie, pora wrócić do tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze przypraw do moich koktajli nie dodawałam, a robię je bardzo czesto właśnie na drugie sniadanie. na pewno wykorzystam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak z rukolą to nie dla mnie :) Muszę właśnie zacząć jakoś przyprawiać koktajle!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rukolę uwielbiam w sałatkach, ale nie umiem jej sobie na słodko wyobrazić... Chociaż jak tylko ją dorwę to wypróbuję, do odważnych świat należy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. taka bomba witamin w postaci takiego koktajlu to na pewno lepsza opcja niż faszerowanie się tabletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mogłabym takie smoothies na każdy posiłek dnia "zjadać" :) a Twoje wygląda cudownie! zielono mi i mimo deszczu wieczornego to wiosnę poczułam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koktajle z rukolą maj bardzo specyficzny smak, ale taki jak Twój na pewno jest przepyszny :D
    zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od pewnego nieudanego buraczanego eksperymentu trochę się boję łączyć koktajlowe smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też często pijam takie koktajle na drugie śniadanie, uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie :) nie pomyślałabym żeby użyć rukoli, zawsze używam szpinaku lub roszponki :)

    OdpowiedzUsuń