poniedziałek, 30 marca 2015

352. Zmrożony poniedziałek.

Wegańskie lody banan-awokado-mleczko kokosowe z domową granolą

Tak ostatnio kusiliście swoimi lodami, że już nie wytrzymałam i dzisiaj własne ukręciłam. U kogoś widziałam własnie połączenie z awokado i strasznie mi się spodobało. Miałam szczęście, że mój owoc dojrzał na czas, bo jego smak był idealny! Do tego mleczko kokosowe i wyszły mi chyba najlepsze lody do tej pory. Kremowe i lekko słodkie bez dodatku ani grama słodzidła. Do tego coś do pochrupania i można zajadać. Domową granolą pochwalę się jeszcze kiedy indziej, bo też jest idealna jak dla mnie. 
Ale sobie wybrałam dzień na lody. Ochłodziło się, rozpadało i ruszył się zimny wiatr. No nie ma co. A tu trzeba do szkoły iść. I to na długie godziny, bo dziś na pierwszej lekcji sprawdzian z biologii, a po lekcjach znów kółko teatralne. No, ale kawa wypita, śniadanie zjedzone, może nie będzie tak źle!

20 komentarzy:

  1. Pucharek swietny, chociaz faktycznie dzisiaj mamy bardziej dzien na rozgrzewajace sniadania :) a na makaron oczywiscie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takim sniadaniu nie ma prawa byc zle (; a dodatek granoli mocno na plus (o ukochanym awokado juz nie bede sie rozpisywac)

    OdpowiedzUsuń
  3. lody na śniadanie, dodatkowo poniedziałkowe! wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w taką pogodę właśnie lody najbardziej smakują :D Twoja wersja doskonała i z tą granolą. Muszę tak podać kiedyś lody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłabym, jaaadła... :) Energii na długi dzień życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody są zawsze dobre, czy to słota czy pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie do lodów zawsze w zestawie coś ciepłego do picia na rozgrzanie i od razu jest lepiej ;) dobre połączenie w tych lodach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie teraz taaak słoneczko świeci, chyba skuszę się i zrobię jakieś lody, tylko awokado brak :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale te lody muszą być pyszne! Trzeba kiedyś koniecznie ich spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma to jak lody z banan i awokado <3 do tego mleczko?! już je pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja takie lody potrafiłam jeść przy temperaturze -10stopni xd

    OdpowiedzUsuń
  12. mówią,że lepiej jeść lody, gdy jest chłodniej na powietrzu, gdyż organizm lepiej znosi chłód jaki ze sobą niosą. także dopasowałaś się dziś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widząc te lody od razu pomyślałam o dzisiejszej pogodzie :D Ale dzięki nim miałaś trochę lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po takich lodach na pewno był to udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piona za lody dzisiaj! :D Te z awokado do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pogoda nie sprzyja takim mroźnym śniadaniom :)

    OdpowiedzUsuń