piątek, 27 marca 2015

350. Amerykańskie trio.

Jogurtowe płatki jęczmienne z bananem, borówkami amerykańskimi, masłem orzechowym i syropem klonowym

Chciałam dzisiaj ugotować owsiankę w związku z długim dniem w szkole i dwoma kartkówkami. Jednak zaglądnęłam głębiej w czeluści mojej szafeczki i zobaczyłam te płatki. Zupełnie o nich zapomniałam! Jeśli lubicie kaszę jęczmienną, te płatki są właśnie dla was. Gotuje się je o wiele szybciej niż kaszę, a wcale nie tracą na smaku. 
Nie mogłam się dzisiaj powstrzymać przed takimi amerykańskimi dodatkami. Gdy tylko zdobyłam te borówki, miałam już w głowie wizję jak je zjem. Masło orzechowe i syrop klonowy to chyba moje ulubione dodatki do wszystkiego. Mogę śmiało przyznać, że byłabym świetną Amerykanką! I tak zawsze marzyłam, żeby tam wyjechać. Ale się teraz rozmarzyłam... A tu trzeba brać się do nauki, a później wprost na kartkówkę z fizyki. Ale może sobie jeszcze trochę pomarzę?

20 komentarzy:

  1. To jest śniadanie, które faktycznie da Ci siłę, na cały dzień i trzysta kartkówek! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne dodatki. Ten przepis idealnie pasuje do nazwy bloga. To jest przepis na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Płatki jęczmienne i u mnie dziś zawitały :D Musze przyznać, że miałyśmy bardzooo smaczne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko amerykańskie oprócz płatków i to jest fajne! Piątek dniem dobrym na marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zestawienie nigdy się nie znudzi! Płatki do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prawdę powiedziawszy jeszcze nigdy samych tych płatków nie próbowałam, zawsze trochę dodaję np. do owsianki, ale żeby tak całkowicie same to nie.. trzeba nadrobić skoro polecasz :D
    Aa, dodatki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt Ci nie zabroni, więc marz, marz. :)
    Jęczmiennych jeszcze nie jadłam. A takie dodatki to poezja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jęczmiennej nie lubię, więc zastąpiłabym ją np. jaglaną, ale dodatki to masz przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, iście amerykańsko dzisiaj u Ciebie! Też lubię to klasyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i to masło orzechowe to uwieńczenie całej miseczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trio godne piątku:D
    A płatki muszę w końcu dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie próbowałam tych płątków ale z takimi dodatkai to na pewno smakowały idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja borówki amerykańskie jadłam tylko jeden jedyny raz, aż mi wstyd :/ A z chęcią bym to powtórzyła, szczególnie z syropem klonowym ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Że syrop klonowy i PB to najlepsze połączenie,ale z borówkami amerykańskimi jeszcze go nie próbowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. też marzę o wyjeździe do Ameryki i poczucia tamtej atmosfery...^^
    Tęsknie za borówkami :(
    Zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednym słowem połączenie idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń