środa, 25 marca 2015

349. Słoneczny akcent.

Kokosowe* płatki ryżowe z musem z mango, migdałami i syropem klonowym*
*1/2 szklanki mleczka kokosowego i 1 łyżka wiórków kokosowych
** dodany podczas gotowania

Dzisiaj bez zbędnych ceregieli. Moje mango dojrzało. Rzadko sięgam po ten owoc, bo kiedyś się na nim sparzyłam i mi nie posmakował. Dzisiaj nie chciałam za bardzo kombinować, żeby wydobyć z niego swój słodki smak. I mi się udało. Może nie wygląda, ale to śniadanie było naprawdę pyszne! Każdemu polecam połączenie mango z kokosem, kto jeszcze oczywiście po nie nie sięgnął. Egzotyka jednak jest niezawodna.

Sezon rowerowy uważam za otwarty. Już nie jest za zimno. Poranna przejażdżka do sklepu dała mi niezłego power'a. Teraz mogę powtórzyć chemię i napisać ją jak najlepiej mi się uda. Przynajmniej mózg dotleniony.


21 komentarzy:

  1. Cały czas się zastanawiam, co zrobić z moim mango i chyba mus będzie najlepszą opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, chodzi za mną mango, muszę się w nie koniecznie wyposażyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie niejako przypomnialas mi ze po przeprowadzce mam do dyspozycji ogromne lesne polacie na rowerowe wycieczki!
    hm, po tytule na mysl.przyszedl mi slonecznik (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do tego musu! I zawsze zachwycam się tym naczynkiem w kształcie serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mango i kokosa jeszcze nie łączyłam, ale warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słoneczne to twoje sniadanko :D Kokos + mango=<3 <3 <3

    Zapraszam: grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słoneczne to twoje sniadanko :D Kokos + mango=<3 <3 <3

    Zapraszam: grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o właśnie! dałaś mi kopa- wystawiamy rower! to jest myśl!
    a ogólnie u mnie jakoś brak energii...jakoś tak jak to mówie "kaput" lub "jak koń po westernie"...
    dlaczego?? :( pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dotlenionym mózgiem wszystko pójdzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mango to jeden z moich ulubionych owoców :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mango są przepyszne - jeśli Cię najdzie kiedyś wątpliwość, to chętnie się do niego dobiorę!
    Ty to serio musisz tę chemię lubić, albo tylko tak się kryjesz z tym ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie mago i kokosa bardzo lubię, z płatkami ryżowymi chyba smakuje najlepiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygląda, szczególnie w tym promyku słońca : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, moim zdaniem wygląda bardzo dobrze, a mus z mango to jedna z najpyszniejszych rzeczy na świecie ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim razie nie pozosatjemi nic innego jak spróbować tego połączenia! :)
    w końcu sezon rowerowy, też się cieszę z tego bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie słoneczne, że aż mi się buźka cieszy jak patrzę na ten słoneczny mus ;) u mnie sezon na rower już dawno rozpoczęty, szkoda tylko, że teraz nie mam na niego czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą notką o rowerze przypomniałaś mi moje codzienne przejażdżki, 10 km do szkoły,bo zamiast autobusu wolałam podróż jednośladem :D
    Kokos i mango ? mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoneczny akcent otulony promieniami słonecznymi - czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten mus z mango wygląda świetnie! Muszę sobie wreszcie sprawić rower:)

    OdpowiedzUsuń