wtorek, 24 marca 2015

348. Nowe wydanie.

Gryczane gofry ziołowe z rukolą, camembertem, orzechami włoskimi i sosem miodowo-musztardowym

Naszło mnie z rana eksperymenty. Idealne na zadania z chemii kwantowej. Tak mi jakoś rośnie wyobraźnia przy wykonywaniu takich zadań. I powstało całkiem smaczne połączenie. Niestety nie jestem wam w stanie podać przepisu, bo wszystko było robione na oko. Następnym razem wszystko zmierzę, obiecuję!

Granie w teatrze szkolnym ma wiele zalet i mogłabym je wymienić bez namysłu. Ale najgorszą wadą jest nadrabianie zaległości w szkole, grrr.

22 komentarze:

  1. Ale świete smaki :) Uwielbiam Twoje wytrawne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegos czasu mam ochote na wytrawne gofry - swietny pomysl mi poddalas! Dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby stworzyć taką kompozycję smakową trzeba mieć dar,a Ty go zdecydowanie posiadasz! :D

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś zostać chemikiem chyba, skoro tak Cię te tematy inspirują.. a smacznie bardzo Cię inspirują, bo nawet mnie, słodyczomaniaka, przekonałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak kusisz >.< a za mną podobne smaki w gofrach ostatnio chodzą cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wytrawne gofry ?! :D muszę się za nie zabrać !

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super pomysły na wytrawne śniadanka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ziołowe robiłam raz i w sumie to żałuję, bo pamiętam, że były przeeepsyzne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamieniłabym tylko rukolę na inną sałate :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gofrów na wytrawnie jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze co pomyślałam jak zobaczyłam to, że ciekawe te te gofry i ładnie wyglądające ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś moją królową jeśli chodzi o wytrawne śniadania! Te gofry są bajeczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje śniadania na wytrawnie! ;)
    Tym razem znów mnie zachwyciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że zalety są warte tej jednej wady :]
    Nawet bez przepisu, inspiracja doskonała, kocham ser z orzechami <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mierz i to szybko te składniki :D Ja chcę takie smakowite gofry :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłaś mnie tymi goframi, uwielbiam wytrawne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gryczane gofry wygrywają sto punktów!

    OdpowiedzUsuń