piątek, 20 marca 2015

345. Na wypasie.

Bułka z mielonym ziarnem i otrębami z wędzoną makrelą, rukolą, pomidorem, rzodkiewką, papryką, szczypiorkiem i pieprzem

Dzisiaj znów stawiam na makrelę. Zapomniałam już jak bardzo ją lubię. Tym razem w bułce na wypasie. Nie mogłam się oprzeć, gdy mama przyniosła świeże, chrupiące pieczywo z ulubionej piekarni. Na szczęście zaopatrzyła mnie jeszcze w warzywa i wszystko wylądowało w bułce. Na początku ciężko było w ogóle się wgryźć. 
Ale czuć, że idzie wiosna. Coraz więcej się pojawia lepszej jakości warzyw. Szczególnie nowalijek. Teraz pozostaje czekać na resztę. Najbardziej chyba nie mogę się doczekać polskich pomidorów. 

Znów zapowiada się niezbyt przyjemny i długi dzień.  

17 komentarzy:

  1. Powiem Ci tak.. podobają mi się wszystkie Twoje śniadanie ale te wytrawne najbardziej :) Większość blogów śniadaniowych to śniadania na słodko a Ty pokazujesz że można na wytrawnie i to do tego zdrowo i smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wypasione bułki są najlepsze! Ja mam tendencję do przesadzania z ilością warzyw wpychanych do środka, przez co później ciężko mi się taką bułkę je - ale dla tego smaku wszystko można poświęcić! :)
    Fajnie, że wstawiasz tutaj takie proste, pyszne i wytrawne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie buly najlepsze dodaja energii na cały dzień!
    Śniadanko rewelacyjne!
    Zapraszam Do mnie kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego ja pomidory kupuję jedynie w lato i przy jesieni - w resztę roku raczej nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bułki wypchane dodatkami są najlepsze! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co komu burgery skoro można zjeść taką bułę *-* Idealna ! Szkoda tylko, że póki co nie dałabym rady jej zgryźć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wypasiona bułka! Makrelę to ja mogłabym jeść codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie pieczywo zawsze podane na wypasie :) Ja niestety będąc na białkowej diecie tak skutecznie zraziłam się do makreli, że sam zapach mnie odpycha :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smaczna bułeczka, uwielbiam takie wypasione! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie wypasione bułki, dawno nie jadłam! Będę musiała sobie niedługo zrobić, zwłaszcza, że to prawda- coraz więcej smacznych warzyw się pojawia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy z osobna składnik tej buły lubię, ale połączenie makreli z pomidorem i rzodkiewką to dla mnie nowość ;) choć kiedyś jadłam tą rybkę z ogórkiem i była pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pieczywo napchane warzywami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie to BUŁA na wypasie :D

    OdpowiedzUsuń