czwartek, 19 marca 2015

344. Do znudzenia.

Chleb żytni z wędzoną makrelą, rukolą, pomidorem, cebulką dymką i pieprzem

Po ostatnich kanapkowych śniadaniach myślałam, że mi się znudzą. Myliłam się. Długo nie wytrzymałam i dzisiaj znowu zaserwowałam sobie kanapki. Szybkie i pyszne śniadanko. Na takie ostatnio mam ochotę, więc nie miałam zamiaru udziwniać. Musicie mi wierzyć na słowo, że takie śniadania na wytrawnie też mogą dobrze smakować! A wędzona makrela podobno jest bardzo dobra dla naszego mózgu i pomaga ze zmęczeniem. Dzisiaj mi to pomoże, bo zapowiada się długi dzień. 
Przynajmniej pogoda nas dalej rozpieszcza!

18 komentarzy:

  1. Kiedy dostałam snapa nabrałam wielkiej ochoty na takie kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapakuj takie dla mnie na uczelnię, proooooszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z makrelą to nie musisz przekonywać, że dobre. ;) Ja często jem makrelę z tym, że na kolację. A jak ją obieram to nie moge się powstrzymać od wyjadania jej solo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Makrela pomoże, pogoda pomoże, ale to Ty musisz się uśmiechnąć, a będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz ostatnio z wytrawnymi śniadaniami :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kanapki kolorowe, humot poprawią i brzuszek będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby pomogła ta makrela :)
    Mając tyle składników też miałabym ochotę na kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makrelę wędzoną od małego. Pamiętam jak zawsze wyjadałam ją ze skórki palcami i zajadałam samą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym jeść takie kanapki codziennie, w pewnym momencie granice nudy się chyba przesuwają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kanapki nigdy się nie znudzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kanapki nie mogą się nudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosenne, kolorowo i apetyczne kanapki, takie to ja mogę jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze takich pysznych kanapeczek nie dają np w szkołach... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z makrelą uwielbiam i z taką ilością warzyw :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby 'do znudzenia', ale w taki sposób łączysz smaki, że kanapki chyba nigdy mi się nie znudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się nigdy nie znudzą ! <3 są tak pyszne i jest tyle ciekawych dodatków do pieczywka ! <3 Tak wiosennie tu u Ciebie aż miło popatrzeć na tak świetne Śniadanko !<3


    I jeszcze MAKRELA *.*

    OdpowiedzUsuń