piątek, 13 marca 2015

339. Dbam o mózg.

Kakaowa kasza jaglana z nutką pomarańczy*, masłem, orzechami laskowymi i pomarańczą
*skórka otarta z pomarańczy dodana podczas gotowania

Dawno nie jadłam jaglanej na śniadanie. Wykorzystałam to przed dzisiejszym sprawdzianem z historii z II wojny światowej. Uwielbiam słuchać historii i zwiedzać historyczne miejsca, ale jak przychodzi do nauki, jakoś dziwnie oczy mi się zamykają i nic nie wchodzi mi do głowy. Dzisiaj wspomagam się kakaem, kaszą jaglaną i orzechami. Brakuje mi tylko banana, ale wczoraj mama zapomniała uzupełnić zapasów. Jest za to pomarańcza, która jak wszystkim chyba wiadomo z kakaem łączy się pysznie. 

Ostatni dzień ciężkiego tygodnia. Na dodatek piątek 13-stego. Mam nadzieję, że jednak dla wszystkich okaże się szczęśliwy!

17 komentarzy:

  1. Jutro już sobota na szczęście :)
    Ja też nie mam głowy do wkuwania rzeczy na pamięć, a historia wybitnie mi się jej nie trzyma.
    Jaglanka - jak dla mnie absolutna królowa kasz, a połączenie czekolada (kakao) - pomarańcza zawsze kojarzy mi się ze starymi dobrymi Delicjami

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby i dla ciebie był szczęśliwy! ;)
    Kasza lekko zimowa, ale w końcu do wiosny jeszcze tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne wspomaganie :]
    Lekcji historii od podstawówki nie lubiła, sprawdzianów tym bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. *h5*, też mam dzisiaj jaglankę! Twoja wygląda wyjątkowo pysznie, kocham połączenie kakao i pomarańczy ♥
    Dla mnie piątek pechowy, nie poszłam do szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, wyobrażam to sobie połączenie :)
    A ja nie lubię historii... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Humanistyczne przedmioty to nie moja bajka :D Ale śniadanie jak najbardziej trafione w taki dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kakaowa kasza i pomarańcza, uwielbiam te połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kako i pomarańcza na pewno pomogły jak trzeba!
    A 13. czy nie- piątek to piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. historię to ja nawet lubiłam, ale tylko w gimnazjum, potem już mi się przestała podobać ;) faktycznie łączy się ta pomarańcza z kakao wyjątkowo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kakao i pomarańcza, może jeszcze lepiej niż kakao banan :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie śniadanko na pewno pomogło Ci na sprawdzianie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, że piątek! To że 13... to taki bonus :D
    Czekolada, na mózg dobra. Fakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne doładowanie dla mózgu!:) Mam nadzieję, że sprawdzian świetnie Ci poszedł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale trafiłaś z tym połączeniem w moje smaki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pysznie ! :) u mnie też wkuwanie zawsze wchodzi gorzej niz słuchanie...

    OdpowiedzUsuń