czwartek, 12 marca 2015

338. Gra w kolory.

Chleb żytni z sałatą, kiełbasą krakowską drobiową, pomidorem, papryką i pieprzem/ sałatą, serem żółtym, ogórkiem, rzodkiewką i pieprzem

Nie miałam totalnie dzisiaj pomysłu co zrobić na dzisiejsze śniadanie. Ciężko było mi się też określić na co mam ochotę. Otworzyłam jednak lodówkę i zobaczyłam, że mama wczoraj zaopatrzyła mnie w świeże warzywa. No i skusiłam się. Dzisiaj znów kanapki. Nie zanudzę was nimi? 
W sumie to smak warzyw jeszcze nie jest tak dobry jak w sezonie, ale i tak trafiły się mi jedne z lepszych sztuk. Pomidor jest naprawdę smaczny jak na tą porę. Jednak dzisiaj szczególnie zatęskniłam za tymi polskimi sezonowymi warzywami. Już nie długo. Mam nadzieję, że szybko zleci!

(Nie) nudna kanapka ed II

24 komentarze:

  1. jak wiosennie na talerzu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kolorowo... No bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używasz masła? I jaki jest Twój ulubiony serek kanapkowy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nudzisz! Takie wiosenne kanapczeki sama przyjemność popatrzeć, a co dopiero zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zanudzasz w życiu :) Kolorowo i ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie bogate kanapeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mam ochotę na kanapki, gdy tylko widzę, że była dostawa świeżych warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie kolorowe kanapki smakują mi najlepiej, a już ze świeżymi warzywami to w góle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kanapeczki pełne warzyw, prawie codziennie zajadam na kolacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie zrobić kanapki w weekend, stęskniłam się za nimi... Też już czekam na te sezonowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsze kanapki na wiosnę, zwłaszcza ta z serem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To przyjemność oglądać takie kolorowe kanapeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosennie jak u mnie *.*
    Takie lubie najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku swietne te kanapki *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez juz wyczekuje letnich dobroci- jablka i pomarancze zaczynaja wychodzic mi bokiem :P
    Moim zdaniem kanapki to zawsze dobre wyjscie i sa na tyle zajmujace, zeby nie zanudzic nikogo (;

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak takie obładowane kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niczym nie zanudzisz, nigdy:) a już tym bardziej tak przepięknymi wiosennymi kolorowymi kanapkami! dajesz przykład na to, że kanapka nie znaczy nudna:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie kanapki, jakie ty robisz nigdy się nie znudzą ;) Ogromnie podoba mi się to, jak wyglądało twoje dzisiejsze śniadanie, po prostu cała paleta kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie kolorowe kanapki bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak kolorowo i wcale nie nudno ;)

    OdpowiedzUsuń