wtorek, 10 marca 2015

336. Szybki start.

Serek wiejski z płatkami naturalnymi fitness i pomarańczą

Dodaję szybko posta i lecę na próbę. Odzwyczaiłam się od tak wczesnego wstawania i tak szybkiego zbierania się do wyjścia z domu. Nie miałam, więc za bardzo czasu by zrobić coś bardziej wyszukanego. Ale nie przeszkadza mi. Ostatnio zrozumiałam, że wcale nie muszę się jakoś wysilać. To jest moje miejsce i przed nikim nie muszę się popisywać. Dzisiaj stawiam na prostotę. W sumie z wyboru. I też było smacznie. Normalnie takich płatków nie kupuję, ale tata ostatnio kupił na promocji, więc podziękowałam mu i przyjęłam bez zarzutów. No i cierpię na brak granoli aktualnie, więc takie płatki to dobry zamiennik. 
A teraz życzcie mi powodzenia w całodziennej próbie teatralnej. Znów szykuje się długi, męczący dzień.

20 komentarzy:

  1. Najważniejsze, żeby Tobie to pasowało, bo to przecież Twój świat :)
    A nawet taka prostota może okazać się najlepszą opcją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię serek wiejski w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie. Lekko, prosto, szybko, wiosennie i przede wszystkim smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie najważniejsze że smakuje Tobie ja też ostatnio w biegu i dodaje prostotę ale bardzo mi z t dobrze i jakoś nie przejmuje się niczym :*
    MILEGO Dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem takiej prostoty się człowiekowi zachce i się zachwyca, bo na co dzień coś wykombinowanego... ;)
    Powodzenia i niech uśmiech z twarzy dzisiaj Ci nie znika!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda, nikomu nie powinno się na siłę podlizywać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitnesski! Uwielbiam je, szczególnie jogurtowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I super podejście :) Ważne żeby śniadanie smakowało tobie i dało energię!

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki!
    a śniadanie mnie zachwyciło, tą prostotą właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze to ujęłaś, to Twoje miejsce i to Ty decydujesz o tym, co się tu pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skromnie i prosto też jest smacznie, a to Twoja decyzja co tu się pojawia :)
    Gdzie kupiłaś tą przecudną miseczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i prawidłowo ! Grunt, że Ci smakowało ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rób to co ci brzuszek i serce dyktuje ;)
    Śliczną masz tę miseczkę, jest naprawdę urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. już na pewno po próbie ale mam nadzieję, że dobrze Ci poszło :)
    takie szybkie i proste śniadanka to u mnie ostatnio też wysoko plasują na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba większość blogosfera stawia dzisiaj na taką prostotę!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie pamiętam kiedy jadłam takie śniadanie. Muszę sobie je przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń